Autorská oděvní značka Dokola
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Brejcha, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Vaňková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T11:58:50Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T11:58:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49888
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá pojetím celkového řešení problematiky založení módní autorské značky zabývající se udržitelnou a slow-fashion módou. Definuje základní rysy značky, kterými jsou: barevnost, materiálová a střihová řešení, celkový koncept a myšlenka. Přínosem práce je zjišťování přístupů k udržitelné módě, jejím různorodým realizacím a myšlenkovým trasám spotřebitelů. Okrajově se zabývá vrstevnatostí problematiky související nejen s udržitelnou a slow-fashion módou, ale i s celkovým nastavením životního stylu. Pod tématem práce jsou emoce a otázka lidského těla jako takového. Prostor ve kterém se lidské tělo pohybuje a jak se cítí. Tyto otázky jsou úzce spjaty s tématem udržitelnosti a slow-fashion. |
|
dc.format |
87 s. (87 477 znaků bez mezer) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
Smysly
|
cs |
dc.subject |
Emoce
|
cs |
dc.subject |
Krejčovské řemeslo
|
cs |
dc.subject |
Autorská značka
|
cs |
dc.subject |
Podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
Sustainability
|
en |
dc.subject |
Senses
|
en |
dc.subject |
Emotions
|
en |
dc.subject |
Tailoring
|
en |
dc.subject |
Author brand
|
en |
dc.subject |
Business plan
|
en |
dc.title |
Autorská oděvní značka Dokola |
|
dc.title.alternative |
Author's clothing brand / DoKola |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.date.accepted |
2021-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with the concept of the overall solution to the problem of establishing a fashion brand dealing with sustainable and slow-fashion fashion. It defines the basic features of the brand, which are: color, material and editing solutions, the overall concept and idea. Benefit of the work is to identify approaches to sustainable fashion, its diverse implementations and consumer trajectories. He marginally deals with the layering of issues related not only to sustainable and slow-fashion fashion, but also to the overall lifestyle setting. The subject of the work is emotions and the question of the human body as such. The space in which the human body moves and how it feels. These issues are closely linked to the theme of sustainability and slow-fashion. |
|
dc.description.department |
Ateliér Design oděvu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Design oděvu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Fashion Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
59798
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account