[NEOBHÁJENO] Marketingový plán domova pro seniory Kociánka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kubová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T11:58:49Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T11:58:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49872
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce "Marketingový plán domova pro seniory Kociánka" je vytvoření návrhu marketingového plánu pro domov seniory Kociánka. Práce je rozvržena do dvou částí. Teoretická část vychází z odborné literatury a je zaměřena na marketing, sociální služby, sociální péči a specifika marketingu v sociálních službách. V praktické části byly využity metody marketingových analýz. Na základě těchto analýz byly stanoveny cíle. Tyto cíle byly podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
88 s. (113 585 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
Marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
Analýzy
|
cs |
dc.subject |
Domov pro seniory
|
cs |
dc.subject |
Sociální služby
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing plan
|
en |
dc.subject |
Marketing service
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
Home for the elderly
|
en |
dc.subject |
Social care services
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Marketingový plán domova pro seniory Kociánka |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Marketing Plan for Home for the Elderly Kociánka |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2021-09-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis "Marketing plan home for the elderly Kociánka" is creating of marketing plan for home for elderly Kociánka. The thesis is divided into two parts. The teoretical part is based on specialized literature and is focuses on marketing, social services, social care and the specifics of marketing in social services. In the practical part were used methods of marketing analysis. On the basis of these analyzes were define aims. These aims were submitted to costs, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
56352
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2021-08-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account