Kamera v minisérii HBO Černobyl
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Liebenberger, Július
|
|
dc.contributor.author |
Roul, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T11:58:49Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T11:58:49Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49864
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o obrazové stránce minisérie Černobyl a o úloze kameramana Jakoba Ihreho v rámci procesu vytváření audiovizuálního díla. Kromě klasických vyjadřovacích prostředků kameramana se práce zaměřuje na specifické postupy, které byly v minisérii použity, aby bylo vytvořeno dojmu určité autenticity, nebo aby ony postupy posílily emocionální dopad narativu na diváka. Na základě teoretického ukotvení jsou postupy v práci v praktické části aplikovány v analýze vybraných scén z minisérie. |
|
dc.format |
48 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Jakob Ihre
|
cs |
dc.subject |
HBO Černobyl
|
cs |
dc.subject |
Kamera
|
cs |
dc.subject |
Tonalita
|
cs |
dc.subject |
Expozice
|
cs |
dc.subject |
Subjektivní kamerová perspektiva
|
cs |
dc.subject |
Jakob Ihre
|
en |
dc.subject |
HBO Chernobyl
|
en |
dc.subject |
Cinematography
|
en |
dc.subject |
Tonality
|
en |
dc.subject |
Exposure
|
en |
dc.subject |
Subjective camera perspective
|
en |
dc.title |
Kamera v minisérii HBO Černobyl |
|
dc.title.alternative |
The cinematography of the HBO miniseries Chernobyl |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Komorný, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2021-08-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the image side of the miniseries Chernobyl and the role of cameraman Jacob Ihre in the process of creating an audiovisual work. In addition to the classic means of expression of the cameraman, the work focuses on specific procedures that were used in the miniseries to create the impression of a certain authenticity or to strengthen the emotional impact of the narrative on the viewer. Based on the theoretical anchoring, the procedures in the practical part are applied in the analysis of selected scenes from the miniseries. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
57297
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-08-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account