dc.contributor.advisor |
Horníčková, Beata
|
|
dc.contributor.author |
Žádníková, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T11:58:46Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T11:58:46Z |
|
dc.date.issued |
2021-07-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49821
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-výzkumný charakter a je zaměřena na hračky v mateřské škole. Cílem práce je zjistit, jaká kritéria si stanovují učitelé mateřských škol při výběru hraček a jaké jsou požadavky učitelů na hračky. Teoretická část je zaměřena na hru a hračku v prostředí mateřské školy, na vymezení východisek týkajících se způsobu výběru hraček pro práci učitele v podmínkách mateřských škol a také je zde zmíněna hra a hračko jakožto prvek rozvoje dítěte. V praktické části, která je realizována metodou dotazníkového šetření, jsou zjišťována kritéria, dle kterých učitelé mateřských škol vybírají hračky. Z výzkumu vyplynulo, že nejčastějšími kritérii, dle kterých vybírají učitelé mateřských škol hračky je bezpečnost, věková přiměřenost, edukační charakter, mnohostranné využití, dále pak odolnost, materiál, estetičnost a hygienické ošetření hračky. |
|
dc.format |
84 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
hračka
|
cs |
dc.subject |
požadavky na hračku
|
cs |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
toy
|
en |
dc.subject |
toy requirements
|
en |
dc.title |
Kritéria výběru hraček do mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Criteria of selecting toys in kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2021-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-research character and is focused on toys in kindergarten. The aim of the work is to find out what criteria are set by kindergarten teachers when choosing toys and what are the teachers' requirements for toys. The theoretical part is focuses on the game and toy in the environment of kindergarten, to define the starting points for the selection of toys for the work of teachers in kindergartens and also mentions the game and toy as an element of child development. In the practical part, which is implemented by a questionnaire survey, the criteria according to which kindergarten teachers select toys are determined. The research showed that the most common criteria according to which kindergarten teachers choose toys are safety, age adequacy, educational character, versatile use, as well as durability, material, aesthetics and hygienic treatment of the toy. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
59984
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2021-08-19 |
|