dc.contributor.advisor |
Šimková, Tamara
|
|
dc.contributor.author |
Nováková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T08:23:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T08:23:46Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4981
|
|
dc.description.abstract |
Konkurence se vyskytuje v každém odvětví průmyslu. Tato práce se zaměřuje na konku-renci v odvětví výroby a prodeje prvků z plastu. Teoretická část objasňuje pojem konkurence, její rozdělení a výběr správného konkurenta. Dalším prvkem je cena a její analýza. Analytická část se převážně zabývá cenovým srovnáním a rozborem cen společnosti SULKO vůči jejím hlavním konkurentům, firmám AQ okna s.r.o., Eurojordán s.r.o., Plas-tová okna Macek s.r.o., Otherm s.r.o., RI-okna a.s. a Vekra s.r.o. Porovnává též, jak konku-renti komunikují se zákazníky. |
cs |
dc.format |
64 s., 70 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4139189 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
rozdělení konkurence
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
cenová nabídka
|
cs |
dc.subject |
srovnání cen
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
diversification of competition
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
quotation
|
en |
dc.subject |
compare prices
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí firmy SULKO s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis competitive environment SULKO s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2008-01-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Competition is in every branches of industry. This work is interested in competition in branch of production and sale plastic items. Theoretic part explains competition, its diversification and selection right competitor. Ano-ther item is price and its analyse. Analytic part mainly deals with confrontation prices and analyses prices SULKO company toward its head competitors, AQ okna s.r.o., Eurojordán s.r.o., Plastová okna Macek s.r.o., Otherm s.r.o., RI-okna s.r.o. and Vekra s.r.o. The work compares, how companies comunicate with their customers too. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7392
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
B |
|