Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace

Show simple item record

dc.contributor.author Nwaiwu, Fortune
dc.date.accessioned 2021-08-12T11:48:12Z
dc.date.available 2021-08-12T11:48:12Z
dc.date.issued 2010-07-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.isbn 978-80-7678-007-1 cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49749
dc.description.abstract Digitální transformace má i nadále významný aspekt v různých aspektech společnosti, důkazy o jejím dopadu jsou viditelné a evidentní zejména v různých průmyslových odvětvích. Jelikož se však digitální technologie neustále vyvíjejí a transformují společnost, vedoucí týmy různých obchodních organizací nadále bojují ve snaze efektivně využít potenciál těchto technologických inovací při transformaci a zlepšování různých aspektů svého provozu a směřování svých společností na cestu udržitelného růstu a ziskovosti. Důvody těchto výzev nejsou příliš podrobné. Nedostatek koncepční jasnosti ohledně digitální transformace a absence vědecky ověřeného modelu digitální transformace nadále činí z cesty k dosažení úspěšné digitální transformace jejich společností herkulovský úkol. Ve světle těchto identifikovaných výzev byl tento výzkum koncipován se zaměřením na dosažení praktických a teoretických cílů, které by posílily porozumění předmětu digitální transformace z pohledu průmyslu a poskytly hodnotný nástroj informačních systémů, který by pomohl obchodní organizace při dosahování úspěchu se svými iniciativami digitální transformace.
dc.format 47 cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Digitální technologie cs
dc.subject digitální transformace cs
dc.subject digitalizace cs
dc.subject digitální inovace cs
dc.subject Průmysl 4.0 cs
dc.subject data cs
dc.subject analýza dat cs
dc.subject obchodní model cs
dc.subject hodnotový řetězec cs
dc.subject operační model cs
dc.subject zákaznická zkušenost cs
dc.subject mapování cesty zákazníka cs
dc.subject organizační struktura cs
dc.subject obchodní organizace cs
dc.subject Digital technologies en
dc.subject digital transformation en
dc.subject digitalisation en
dc.subject digital innovation en
dc.subject Industry 4.0 en
dc.subject data en
dc.subject data analytics en
dc.subject business model en
dc.subject value chain en
dc.subject operating model en
dc.subject customer experience en
dc.subject customer journey mapping en
dc.subject organisational structure en
dc.subject business organisations en
dc.title Digitální transformace podnikání: Navrhovaný rámec pro dosažení organizační transformace
dc.title.alternative The Digital Transformation of Business: A Proposed Framework for Achieving Organisational Transformation
dc.type disertační práce cs
dc.contributor.referee Chromjaková, Felicita
dc.contributor.referee Tupa, Jiří
dc.date.accepted 2021-07-15
dc.description.abstract-translated Digital transformation continues to have significant aspect on various aspects of society, the evidence of its impact is visible and self-evident particular across various industry sectors. However, as digital technologies continue to evolve and transform society, the leadership teams of various business organisations continue to struggle in their quest to effectively harness the potentials of these technological innovations in transforming and improving various aspects of their operations and place their companies on a path of sustainable growth and profitability. The reasons for these challenges are not farfetched. The lack of conceptual clarity about digital transformation, and the absence of a scientifically validated digital transformation model have continued to make the journey towards achieving successful digital transformation of their companies a herculean task. It is in the light of these identified challenges that this research has been conceived, with a focus of achieving practical and theoretical objectives that would enhance the understanding of the subject of digital transformation from an industry perspective and provide a valuable information systems tool that would aid business organisations in achieving success with their digital transformation initiatives.
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Economics and Management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 59953
dc.date.submitted 2021-04-30


Files in this item

Files Size Format View Description
nwaiwu_2021_teze.pdf 2.004Mb PDF View/Open
nwaiwu_2021_dp.pdf 899.5Kb PDF View/Open None
nwaiwu_2021_op.pdf 704.1Kb PDF View/Open None
nwaiwu_2021_vp.pdf 420.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account