Návrh přírodovědného portfolia dítěte pro mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh přírodovědného portfolia dítěte pro mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trávníčková, Petra
dc.contributor.author Vargová, Lenka
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:23Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:23Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49688
dc.description.abstract Bakalářská práce má aplikační charakter a je zaměřena na aplikaci přírodovědného portfolia v prostředí mateřské školy. Cílem této bakalářské práce je zpracovat, realizovat, ověřit a evaluovat badatelsky orientované aktivity s využitím přírodovědného portfolia v prostředí mateřské školy s dětmi předškolního věku. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy související s přírodovědným vzděláváním, badatelsky orientovaným vzděláváním a je zde objasněn pojem portfolio. Výstupem aplikační části práce je popis realizace badatelských aktivit s využitím přírodovědného portfolia v mateřské škole, evaluace realizovaných aktivit a zpracování doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 112 s. (118 776 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject badatelsky orientované vzdělávání cs
dc.subject badatelské aktivity cs
dc.subject přírodovědné portfolio cs
dc.subject inquiry-based education en
dc.subject inquiry-based activities en
dc.subject science portfolio en
dc.title Návrh přírodovědného portfolia dítěte pro mateřské školy
dc.title.alternative Proposal of a child's science portfolio for kindergartens
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2021-06-09
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has an application character and is focused on the application of the science portfolio in the environment of the kindergarten. The aim of this bachelor's thesis is to process, implement, verify and evaluate inquiry-based activities with the use of the science portfolio in the kindergarten with preschool children. The theoretical part of the thesis defines terms related to science education, inquiry-based education and clarifies the concept of portfolio. The output of the application part of the thesis is a description of the implementation of inquiry-based activities using the science portfolio in kindergarten, evaluation of implemented activities and the processing of recommendations for the practice of kindergartens.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57224
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
vargová_2021_dp.pdf 12.48Mb PDF View/Open None
vargová_2021_op.docx 18.16Kb Unknown View/Open None
vargová_2021_vp.docx 18.66Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account