Příběhy v rozvoji gramotnosti dětí v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Vacatová, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:22Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:22Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49685
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je empirického charakteru a zabývá se využitím čtených příběhů v rozvoji literární gramotnosti dětí v prostředí mateřské školy. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení jednotlivých pojmů týkajících se rozvoje gramotností vpředškolním vzdělávání vsouvislosti sužitím příběhu vedukačním procesu. Praktická část objasňuje výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Ten je realizován prostřednictvím pozorování a polostrukturovaného rozhovoru sdětmi při čtení příběhu vmateřské škole. |
|
dc.format |
45 s. (65 879 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
gramotnost
|
cs |
dc.subject |
narativ
|
cs |
dc.subject |
pohádková postava
|
cs |
dc.subject |
literacy
|
en |
dc.subject |
narrative
|
en |
dc.subject |
fairy tale character
|
en |
dc.title |
Příběhy v rozvoji gramotnosti dětí v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Stories about Nursery Children's Literacy Development |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2021-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is of an empirical nature and deals with the use of reading stories in the development of children's literacy in the environment of kindergarten. The theoretical part focuses on the explanation of individual concepts related to developing literacy in pre-school education in connection with using storytelling in educational process. The practical part clarifies the results of a qualitatively oriented research. The research has been conducted through observation and semi-structured conversation with children while reading a story in a nursery school. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57221
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account