Aplikace konceptu STEAM v podmínkách mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace konceptu STEAM v podmínkách mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trávníčková, Petra
dc.contributor.author Skálová, Barbora
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:22Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:22Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49680
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá konceptem STEAM a zejména pak jeho aplikací v prostředí mateřské školy. Cílem první části bakalářské práce je teoreticky vymezit koncept STEAM a zařadit jej do přírodovědného vzdělávání. V rámci přírodovědného vzdělávání můžeme volit z různých koncepcí. Jednou z těchto koncepcí je badatelsky orientované vzdělávání, v rámci kterého, pak lze využívat různé strategie, jako je například koncept STEAM. V aplikační části práce je uvedena vybraná sada aktivit, které byly realizovány v mateřské škole. V závěrečné části práce je představena evaluace a na jejím základě je zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 91
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject STEM cs
dc.subject STEAM cs
dc.subject Badatelsky orientované vzdělávání cs
dc.subject STEM en
dc.subject STEAM en
dc.subject Inquiry based science education en
dc.title Aplikace konceptu STEAM v podmínkách mateřské školy
dc.title.alternative Application of the STEAM concept in the conditions of kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelková, Marie
dc.date.accepted 2021-06-09
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the concept STEAM and especially its application in the kindergarten environment. The aim of the first part of the bachelor thesis is to theoretically define the concept STEAM and iclude it in science education. Within science education, we can choose form various concepts. One of these concepts is inquiry based education, in which we can use different strategies, such as the concept STEAM. The application part of the thesis presents a selected set of activities that were implemented in kidergarten. In the final part of the work is presented evaluation and on it´s basis, recommendations for the practice in kindergarten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57213
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-30


Files in this item

Files Size Format View Description
skálová_2021_dp.pdf 2.863Mb PDF View/Open None
skálová_2021_op.docx 20.60Kb Unknown View/Open None
skálová_2021_vp.docx 19.12Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account