dc.contributor.advisor |
Trávníčková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Skálová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:22Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:22Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49680
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá konceptem STEAM a zejména pak jeho aplikací v prostředí mateřské školy. Cílem první části bakalářské práce je teoreticky vymezit koncept STEAM a zařadit jej do přírodovědného vzdělávání. V rámci přírodovědného vzdělávání můžeme volit z různých koncepcí. Jednou z těchto koncepcí je badatelsky orientované vzdělávání, v rámci kterého, pak lze využívat různé strategie, jako je například koncept STEAM. V aplikační části práce je uvedena vybraná sada aktivit, které byly realizovány v mateřské škole. V závěrečné části práce je představena evaluace a na jejím základě je zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
91 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
STEM
|
cs |
dc.subject |
STEAM
|
cs |
dc.subject |
Badatelsky orientované vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
STEM
|
en |
dc.subject |
STEAM
|
en |
dc.subject |
Inquiry based science education
|
en |
dc.title |
Aplikace konceptu STEAM v podmínkách mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Application of the STEAM concept in the conditions of kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelková, Marie |
|
dc.date.accepted |
2021-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with the concept STEAM and especially its application in the kindergarten environment. The aim of the first part of the bachelor thesis is to theoretically define the concept STEAM and iclude it in science education. Within science education, we can choose form various concepts. One of these concepts is inquiry based education, in which we can use different strategies, such as the concept STEAM. The application part of the thesis presents a selected set of activities that were implemented in kidergarten. In the final part of the work is presented evaluation and on it´s basis, recommendations for the practice in kindergarten. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57213
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|