dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Ondruchová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:22Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:22Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49676
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá přípravou dítěte v domácím prostředí se zaměřením na vstup do školy, konkrétně na odlišnosti z hlediska typu rodiny a způsobu vzdělávání dítěte zejména individuálního vzdělávání a vzdělávání dítěte v MŠ. Práce se zaměřuje na konkrétní oblasti v přípravě dítěte na vstup do školy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v teoretické části bylo cílem popsat pojmy a teoretická východiska, které se týkají problematiky přípravy dítěte na vstup do školy v domácím prostředí. Výzkumné šetření bylo provedeno formou dotazníku, který byl určen především pro rodiče předškolních dětí s povinnou předškolní docházkou. Cílem výzkumné šetření bylo zjistit odlišnosti v domácí přípravě dítěte mezi rodinami manželskými a ostatními, dále mezi dětmi vzdělávanými v MŠ a vzdělávanými v rámci individuálního vzdělávání. Zjištěná data byla vyhodnocena a interpretována. Součástí práce je i doporučení do praxe. |
|
dc.format |
67 s. (90 090 znaků mez mezer) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní zralost a připravenost
|
cs |
dc.subject |
domácí příprava
|
cs |
dc.subject |
vstup do školy
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
school readiness and preparedness
|
en |
dc.subject |
home preparation
|
en |
dc.subject |
commencement with school education
|
en |
dc.subject |
pre-school education
|
en |
dc.title |
Příprava dítěte v domácím prostředí zaměřená na vstup do základní školy |
|
dc.title.alternative |
Child's Home Preparation to Enter the Primary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Deutscherová, Beáta |
|
dc.date.accepted |
2021-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis addresses the preparation of children at home, focusing on their commencement with school education, specifically the differences based on the type of the family and the manner of educating the child, and further comparing the individual manner of education and children being educated at kindergartens. The thesis further concentrates on specific fields throughout the preparation of children for their commencement with school education. The thesis is divided to the theoretical and practical sections. The theoretical part attempts to introduce the terms, concepts and theoretical bases which are related to the topic of preparing a child for his/her commencement with school education at home. The research survey has been executed by using a questionnaire which was mainly intended for parents with pre-school children obliged to attend mandatory pre-school education. The aim of the research was found the differences in pre-school preparation between families with married couples and other types of families, and also between children educated in kindergartens and at home. The obtained data were evaluated and interpreted. The thesis also presents some recommendation for the practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57209
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2021-04-28 |
|