dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Maříková, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:22Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:22Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49674
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce jsou názory učitelů mateřských škol na úroveň školní připravenosti dětí. Práce je výzkumného charakteru. Teoretická část je zaměřena na předškolní vzdělávání jako předpoklad školní připravenosti dětí a důležitý článek, který podporuje jejich všestranný rozvoj. Práce vymezuje pojmy školní zralosti a připravenosti, které představují důležitou podmínku pro nástup do základní školy. Významným prvkem je i učitel, jehož názory na problematiku školní připravenosti dětí jsou pro tuto práci stěžejní. Cílem empirické části bylo zjistit postoje učitelů k problematice školní připravenosti dětí. Data byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření, jehož výzkumným souborem byli učitelé mateřských škol v ČR. |
|
dc.format |
79 s. (97 068 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
kompetence učitele mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
diagnostikování školní zralosti a připravenosti
|
cs |
dc.subject |
preschool child
|
en |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.subject |
kindergarten teacher competence
|
en |
dc.subject |
diagnosing school maturity and readiness
|
en |
dc.title |
Názory učitelů mateřských škol na úroveň školní připravenosti dětí |
|
dc.title.alternative |
Kindergarten Teachers' Opinions on the Level of Children's School Readiness |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is the views of kindergarten teachers to the level of school readiness of children. The work has a significant character. The theoretical part is focused on pre-school education, as a prerequisite for school preparedness and important element of development. The thesis defines the concepts of school maturity and readiness, which represent an important condition for commencing the elementary school. An important element is a teacher whose opinions on the issue of school preparedness of children are crucial for this work. The aim of the empirical part was to determine the attitudes of teachers to the issue of school preparedness of children. The data were obtained through a questionnaire survey, whose research ensemble were teachers in the Czech Republic. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57206
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-28 |
|