Názory učitelů mateřských škol na úroveň školní připravenosti dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory učitelů mateřských škol na úroveň školní připravenosti dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Maříková, Vendula
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:22Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:22Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49674
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce jsou názory učitelů mateřských škol na úroveň školní připravenosti dětí. Práce je výzkumného charakteru. Teoretická část je zaměřena na předškolní vzdělávání jako předpoklad školní připravenosti dětí a důležitý článek, který podporuje jejich všestranný rozvoj. Práce vymezuje pojmy školní zralosti a připravenosti, které představují důležitou podmínku pro nástup do základní školy. Významným prvkem je i učitel, jehož názory na problematiku školní připravenosti dětí jsou pro tuto práci stěžejní. Cílem empirické části bylo zjistit postoje učitelů k problematice školní připravenosti dětí. Data byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření, jehož výzkumným souborem byli učitelé mateřských škol v ČR.
dc.format 79 s. (97 068 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject školní připravenost cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject kompetence učitele mateřské školy cs
dc.subject diagnostikování školní zralosti a připravenosti cs
dc.subject preschool child en
dc.subject school readiness en
dc.subject preschool education en
dc.subject kindergarten teacher competence en
dc.subject diagnosing school maturity and readiness en
dc.title Názory učitelů mateřských škol na úroveň školní připravenosti dětí
dc.title.alternative Kindergarten Teachers' Opinions on the Level of Children's School Readiness
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukášová, Hana
dc.date.accepted 2021-06-09
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is the views of kindergarten teachers to the level of school readiness of children. The work has a significant character. The theoretical part is focused on pre-school education, as a prerequisite for school preparedness and important element of development. The thesis defines the concepts of school maturity and readiness, which represent an important condition for commencing the elementary school. An important element is a teacher whose opinions on the issue of school preparedness of children are crucial for this work. The aim of the empirical part was to determine the attitudes of teachers to the issue of school preparedness of children. The data were obtained through a questionnaire survey, whose research ensemble were teachers in the Czech Republic.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57206
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
maříková_2021_dp.pdf 2.046Mb PDF View/Open None
maříková_2021_op.docx 18.21Kb Unknown View/Open None
maříková_2021_vp.docx 16.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account