Aktivity na podporu spolupráce dětí ve věkově heterogenní třídě mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ovary Bulková, Kristína
|
|
dc.contributor.author |
Homolková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:22Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:22Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49667
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je aplikačního charakteru a je zaměřená na aktivity, které podporují spolupráci dětí v heterogenní třídě mateřské školy. Teoretická část obsahuje informace o spolupráci, kooperativní výuce, o sociální interakci dětí, uspořádání tříd podle věku a informace ohledně kolektivu v heterogenní třídě mateřské školy. V praktické části je sada aktivit, která je možná využít k rozvoji spolupráce mezi dětmi. Aktivity byly realizovány v mateřské škole, kde probíhala i následná evaluace. Z následné evaluace bylo zpracováno doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
50 s. (61 837 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální interakce
|
cs |
dc.subject |
aktivita dětí
|
cs |
dc.subject |
vzájemná spolupráce
|
cs |
dc.subject |
social interaction
|
en |
dc.subject |
children's activities
|
en |
dc.subject |
mutual cooperation
|
en |
dc.title |
Aktivity na podporu spolupráce dětí ve věkově heterogenní třídě mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Activities to support the cooperation of children in age- heterogeneous class |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jelénková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2021-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bacheolor's thesis has an application character and it is focused on activities for supporting the mutual children's cooperation in heterogenous class in kindergarten. The theoretical part contains information about cooperation and cooperative teaching, about the social interaction of children, arrangement of classes by age and information about the collective in heterogenous class. The practical part aims at the set of activities that can be used to develop mutual cooperation of children. Activities were carried out as well as evaluated in the kindergarten. The recommendations for practice were prepared based on evaluation. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57196
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account