dc.contributor.advisor |
Trávníčková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Hejděncová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:22Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:22Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49666
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter a je zaměřena na využití školní zahrady k podpoře přírodovědného vzdělávání v mateřské škole. V teoretické části se pozornost soustřeďuje na sumarizaci poznatků o koncepci badatelsky orientovaného vzdělávání, popis specifik užití této koncepce v mateřské škole a objasnění využití školních zahrady v badatelsky orientovaném vzdělávání. V praktické části je zpracována sada badatelských aktivit, která byla realizována na školní zahradě vybrané mateřské školy s dětmi předškolního věku. Evaluace byla uskutečněna prostřednictvím pozorování učitelky mateřské školy a vlastní reflexí autorky. Vzávěru práce je představeno doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
87 849 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
badatelsky orientované vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
badatelská aktivita
|
cs |
dc.subject |
školní zahrada
|
cs |
dc.subject |
inquiry based science education
|
en |
dc.subject |
inquiry based science aktivity
|
en |
dc.subject |
school garden
|
en |
dc.title |
Využití školní zahrady k podpoře přírodovědného vzdělávání v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Usage of the school garden to support science education in kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Plisková, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2021-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis is an application character and it is focused on the use of school garden for science education in kindergarten. The theoretical part focuses on summarizing knowledge about the inquiry based science education, a description of the specifics of the use of this concept in kindergarten and clarifying the use of school gardens in inquiry based science education. In the practical part there is a set of inquiry based science activities, which was realized in selected kindergarten with preeschool children. The evaluation was carried out through the observation of the kindergarten teacher and the author's own reflection. At the end of the work, a recommendation for the practice of kindergartens is presented. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57195
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-29 |
|