dc.contributor.advisor |
Ovary Bulková, Kristína
|
|
dc.contributor.author |
Weberová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:21Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:21Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49658
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter a zaměřuje se na prostorovou představivost dětí předškolního věku. Záměrem bakalářské práce je navrhnout, realizovat a ověřit soubor aktivit na rozvoj prostorové představivosti dětí v prostředí mateřské školy a na základě evaluace dát doporučení pro praxi. V teoretické práci jsou sumarizovány poznatky o prostorové a geometrické představivosti, rozvoji prostorové představivosti, rozdílu mezi rovinnými a prostorovými tvary. V praktické části je představen soubor aktivit, který má zaměření na rozvoj prostorové představivosti a orientaci v prostoru. Tento soubor byl ověřen v praxi a následně evaluován a na základě evaluace byla zpracována doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
65 s. ( 97 529 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Prostorová představivost
|
cs |
dc.subject |
geometrická představivost
|
cs |
dc.subject |
prostorová inteligence
|
cs |
dc.subject |
Spatial imagination
|
en |
dc.subject |
geometric imagination
|
en |
dc.subject |
spatial intelligence
|
en |
dc.title |
Modely těles jako nástroj pro rozvoj prostorové představivosti u dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Models of solids as a tool for the development of spatial imagination in preschool children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tirpáková, Anna |
|
dc.date.accepted |
2021-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has an application character and focuses on the spatial imagination of preschool children. The aim of the bachelor thesis is to design, implement and verify a set of activities for the development of spatial imagination of children in the environment of kindergarten, and based on the evaluation of data to make recommendations for practice. In the theoretical part of the work, the knowledge about spatial and geometric imagination, the development of spatial imagination, and the difference between planar and spatial shapes is summarized. The practical part presents a set of activities that focuses on the development of spatial imagination and orientation in the space. This set was verified in practice and subsequently evaluated, and on the basis of the evaluation, recommendations for practice were prepared. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57186
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-04-29 |
|