Modely těles jako nástroj pro rozvoj prostorové představivosti u dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Modely těles jako nástroj pro rozvoj prostorové představivosti u dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ovary Bulková, Kristína
dc.contributor.author Weberová, Kristýna
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:21Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:21Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49658
dc.description.abstract Bakalářská práce má aplikační charakter a zaměřuje se na prostorovou představivost dětí předškolního věku. Záměrem bakalářské práce je navrhnout, realizovat a ověřit soubor aktivit na rozvoj prostorové představivosti dětí v prostředí mateřské školy a na základě evaluace dát doporučení pro praxi. V teoretické práci jsou sumarizovány poznatky o prostorové a geometrické představivosti, rozvoji prostorové představivosti, rozdílu mezi rovinnými a prostorovými tvary. V praktické části je představen soubor aktivit, který má zaměření na rozvoj prostorové představivosti a orientaci v prostoru. Tento soubor byl ověřen v praxi a následně evaluován a na základě evaluace byla zpracována doporučení pro praxi.
dc.format 65 s. ( 97 529 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Prostorová představivost cs
dc.subject geometrická představivost cs
dc.subject prostorová inteligence cs
dc.subject Spatial imagination en
dc.subject geometric imagination en
dc.subject spatial intelligence en
dc.title Modely těles jako nástroj pro rozvoj prostorové představivosti u dětí předškolního věku
dc.title.alternative Models of solids as a tool for the development of spatial imagination in preschool children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tirpáková, Anna
dc.date.accepted 2021-06-09
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has an application character and focuses on the spatial imagination of preschool children. The aim of the bachelor thesis is to design, implement and verify a set of activities for the development of spatial imagination of children in the environment of kindergarten, and based on the evaluation of data to make recommendations for practice. In the theoretical part of the work, the knowledge about spatial and geometric imagination, the development of spatial imagination, and the difference between planar and spatial shapes is summarized. The practical part presents a set of activities that focuses on the development of spatial imagination and orientation in the space. This set was verified in practice and subsequently evaluated, and on the basis of the evaluation, recommendations for practice were prepared.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57186
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
weberová_2021_dp.pdf 2.093Mb PDF View/Open None
weberová_2021_op.docx 17.02Kb Unknown View/Open None
weberová_2021_vp.docx 20.32Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account