dc.contributor.advisor |
Soják, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Štěpánková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:21Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:21Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49655
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je výzkumného charakteru a zabývá se využitím moderních deskových a společenských her ve volném čase dítěte předškolního věku. Teoretická část vymezuje základní pojmy hry, dále se zabývá herní typologií, klasifikací moderních deskových her, sociální interakcí, ale také se zabývá podstatou hry dítěte předškolního věku. V neposlední řadě se zabývá volným časem a jeho aspekty. Praktická část má kvalitativní design výzkumu. Výzkum byl realizován metodou zakotvené teorie ukončené v první fázi otevřeného kódování, vytvořením kategorií. Sběr dat proběhl pomocí polostrukturovaného rozhovoru s učitelkami v mateřské škole. |
|
dc.format |
63 s. 102 313 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
moderní desková hra
|
cs |
dc.subject |
zkušenost učitele mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
modern board game
|
en |
dc.subject |
kindergarden teacher experience
|
en |
dc.subject |
leasure time
|
en |
dc.title |
Moderní deskové a společenské hry a jejich využití ve volném čase dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Modern Board and Parlour Games and Their Use in the Leisure Time of Preschool Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Božik, Roman |
|
dc.date.accepted |
2021-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is of a research nature and deals with the use of modern board and board games in the free time of a preschool child. The theoretical part defines the basic concepts of the game, further deals with game typologies, classification of modern board games, social interactions, but also takes into account preschool children. Last but not least, it deals with leisure time and its aspects. The practical part has a quality research design. The research was carried out using the method of grounded theory completed in the first phase of open coding, creating categories. Data collection took place through a semi-structured interview with kindergarten teachers. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57183
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|