Práce učitelky mateřské školy s portfoliem dítěte

DSpace Repository

Language: English čeština 

Práce učitelky mateřské školy s portfoliem dítěte

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trávníčková, Petra
dc.contributor.author Struhelková, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:21Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:21Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49652
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na práci učitelky s portfoliem dítěte v mateřské škole a na jeho využití v tomto prostředí. Teoretická část práce se zaměřuje na pojem portfolio, jeho rozdělení z hlediska typu a účelu, učitelovo "přesvědčení" a na jednotlivé účastníky tohoto procesu. Empirická část využívá kvalitativní design výzkumu. Výzkum byl realizován prostřednictvím využití metody interview s učitelkami mateřských škol. Výzkumná zjištění jsou interpretována a na závěr je představeno schéma a doporučení pro praxi při práci učitelek s portfoliem dítěte v mateřských školách.
dc.format 66 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject portfolio dítěte cs
dc.subject učitelovo "přesvědčení" cs
dc.subject hodnocení v předškolním vzdělávání cs
dc.subject child's portfolio en
dc.subject teacher's "beliefs" en
dc.subject evaluation in pre-school education en
dc.title Práce učitelky mateřské školy s portfoliem dítěte
dc.title.alternative Teacher's work with child´s portfolio in kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukášová, Hana
dc.date.accepted 2021-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is focused on the work of a teacher with a child's portfolio in kindergarten and its use in this environment. The theoretical part of the thesis focuses on the concept of portfolio, its division in terms of type and purpose, the teacher's "beliefs" and the individual participants in this process. The empirical part is the qualitative design of the research. The research was carried out through the use of interview methods with kindergarten teachers. The research findings are interpreted and at the end the scheme and recommendations for practice in the work of teachers with the child's portfolio in kindergartens are presented.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57180
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
struhelková_2021_dp.pdf 4.141Mb PDF View/Open None
struhelková_2021_op.docx 18.26Kb Unknown View/Open None
struhelková_2021_vp.docx 19.09Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account