Kniha pohledem dítěte předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Prostináková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:21Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:21Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49648
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na zjišťování pohledu na knihu u dětí předškolního věku. Hlavním cílem bakalářské práce je odhalit, jaký má kniha význam pro děti předškolního věku. Teoretickou část zastřešují témata, jež souvisejí s knihou ve vzdělávacím procesu, s rozvojovými potencialitami literatury pro děti předškolního věku a také s budováním jejich čtenářské identity. Na teoretickou část navazuje praktická část, která představuje kvalitativně orientovaný výzkum, realizovaný pomocí metody interview s dětmi předškolního věku. V závěru bakalářské práce jsou vyhodnocena a interpretována výsledná zjištění. |
|
dc.format |
53 s. (90 064 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
literatura pro děti
|
cs |
dc.subject |
čtenářství
|
cs |
dc.subject |
dětské naivní teorie
|
cs |
dc.subject |
literature for children
|
en |
dc.subject |
readership
|
en |
dc.subject |
children's naive theory
|
en |
dc.title |
Kniha pohledem dítěte předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
The book from the perspective of a preschool child |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelková, Marie |
|
dc.date.accepted |
2021-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The submitted bachelor thesis is focused on finding out the perspective of preschool children about the book. The main aim of this thesis is to reveal the importance of a book for preschool children. The theoretical part is covered by topics, related to a book in educational process, developmental potentials of preschool children literature and forming their reading identity as well. The theoretical part is followed by the practical part, that introduces a qualitatively oriented research realized with the help of an interview method with preschool children. In the conclusion part there are interpreted and evaluated the resulting findings. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57175
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account