Kniha pohledem dítěte předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kniha pohledem dítěte předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Prostináková, Veronika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:21Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:21Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49648
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na zjišťování pohledu na knihu u dětí předškolního věku. Hlavním cílem bakalářské práce je odhalit, jaký má kniha význam pro děti předškolního věku. Teoretickou část zastřešují témata, jež souvisejí s knihou ve vzdělávacím procesu, s rozvojovými potencialitami literatury pro děti předškolního věku a také s budováním jejich čtenářské identity. Na teoretickou část navazuje praktická část, která představuje kvalitativně orientovaný výzkum, realizovaný pomocí metody interview s dětmi předškolního věku. V závěru bakalářské práce jsou vyhodnocena a interpretována výsledná zjištění.
dc.format 53 s. (90 064 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject literatura pro děti cs
dc.subject čtenářství cs
dc.subject dětské naivní teorie cs
dc.subject literature for children en
dc.subject readership en
dc.subject children's naive theory en
dc.title Kniha pohledem dítěte předškolního věku
dc.title.alternative The book from the perspective of a preschool child
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelková, Marie
dc.date.accepted 2021-06-08
dc.description.abstract-translated The submitted bachelor thesis is focused on finding out the perspective of preschool children about the book. The main aim of this thesis is to reveal the importance of a book for preschool children. The theoretical part is covered by topics, related to a book in educational process, developmental potentials of preschool children literature and forming their reading identity as well. The theoretical part is followed by the practical part, that introduces a qualitatively oriented research realized with the help of an interview method with preschool children. In the conclusion part there are interpreted and evaluated the resulting findings.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57175
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
prostináková_2021_dp.pdf 1.311Mb PDF View/Open None
prostináková_2021_op.docx 20.71Kb Unknown View/Open None
prostináková_2021_vp.docx 18.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account