dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Vrzalová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T08:16:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T08:16:02Z |
|
dc.date.issued |
2008-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4963
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o dvou oblastech - pojišťovnictví a marketingové komu-nikaci. Cílem této práce je navrhnout projekt jak zlepšit marketingovou komunikaci České pojišťovny v agentuře Třebíč. Teoretická část obsahuje pojmy spjaté s pojistným trhem a některé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se zabývá současným stavem v České pojišťovně a v její pobočce Třebíči. Jsou uvedeny analýzy - okolí společnosti, konkurence, interní. Poslední částí je projekt návrhů komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny agentury v Třebíči a nákladová a riziková analýza. Cílem projektu je navrhnout takové komunikační prvky, které by přispěly k zlepšení marketingové ko-munikace a k celkovému zviditelnění pobočky. |
cs |
dc.format |
78 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
13979567 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
pojistný trh
|
cs |
dc.subject |
pojištění
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
mailing
|
cs |
dc.subject |
dětské odpoledne
|
cs |
dc.subject |
analýza nákladů a rizik
|
cs |
dc.subject |
insurance market
|
en |
dc.subject |
insurance
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing situation analysis
|
en |
dc.subject |
mailing
|
en |
dc.subject |
children's afternoon
|
en |
dc.subject |
analysis of costs and hazards
|
en |
dc.title |
Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a.s., agentury Třebíč |
cs |
dc.title.alternative |
Project use of marketing communication to consolidate market position the České pojišťovny, agency Trebic |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Salák, Libor |
|
dc.date.accepted |
2008-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The graduation theses refers about two range of insurance system and marketing communication. This is about propose project to take effect to improve marketing communication in Czech insurance agency in Třebíč. Theoretical part contains ideas about insurance market and some tools of marketing communication. Practical part refers to present status in Czech insurance system, especially in Třebíč agency. There are introduced analyses of company environment, competition, internal. The last part is an individual project of proposition communication to position establishment of Czech insurance Třebíč agency at market system, edition and adventure analysis.There is tendency to propose the comwares, which are usable to improve marketing communication and globally agency propagate. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8339
|
|
dc.date.assigned |
2008-06-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|