dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Hastíková, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:20Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:20Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49636
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem bakalářské práce je analyzovat možnosti využití vybraných metodických materiálů pro rozvoj čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku. Teoretická část se zabývá vymezením teoretických východisek, které jsou zaměřené na metody a projekty podporující cestu dítěte ke čtenářství. Empirická část představuje výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím obsahové analýzy dostupných metodických materiálů. Výzkumná zjištění ukazují, jaký je přínos metodických materiálů pro spolupráci dítěte s dospělými jedinci při rozvoji čtenářské gramotnosti a jaké jsou záměry metodických materiálů pro rozvoj čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku. |
|
dc.format |
65 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
faktory čtenářské gramotnosti
|
cs |
dc.subject |
metody čtenářské gramotnosti
|
cs |
dc.subject |
reading literacy
|
en |
dc.subject |
factors of reading literacy
|
en |
dc.subject |
methods of reading literacy
|
en |
dc.title |
Analýza metodických materiálů pro rozvoj čtenářské gramotnosti dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Analysis of methodical materials for preschool chidlren literacy |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The main goal of the bachelor thesis is analysing possibilities of use selected methodical materials for development of reading literacy pre-school children. Theoretical part deals with the definition of theoretical possibilities, which are aiming on methods and projects supporting the child´s path to reading. Empirical part presents the results of qualitatively oriented research, which was realized through the content analysis of the accessible methodical materials. Research solutions show, what is the contribution of methodical materials in mutual cooperation of child with adults in development of reading literacy and what are intentions of methodical materials in development reading literacy pre-school children. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57162
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-04-27 |
|