[NEOBHÁJENO] Pobyt dětí ve venkovním prostředí: porovnání veřejných a lesních mateřských škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jirásek, Ivo
|
|
dc.contributor.author |
Blažeková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:20Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:20Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49630
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním pobytu dětí ve venkovním prostředí mezi lesními a veřejnými mateřskými školami. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou (výzkumnou). Teoretická část popisuje legislativní ustanovení obou typů škol, porovnává denní harmonogramy lesních i veřejných mateřských škol a definuje pojem "pobyt venku". Praktická část popisuje výzkumný vzorek, analyzuje a porovnává data z výzkumu a interpretuje výsledky. Závěrem práce je diskuse o možných lepších postupech do budoucna a doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
53 s. (63 757 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
veřejná mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
lesní mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
pobyt ve venkovním prostředí
|
cs |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
forest kindergarten
|
en |
dc.subject |
outdoor learning
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Pobyt dětí ve venkovním prostředí: porovnání veřejných a lesních mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Preschool Education in an Outside Environment: Comparison of Public and Forest Kindergartens |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pacholík, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2021-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the comparison of children's outdoor learning in forest and public kindergartens. The thesis is divided into two periods - theoretical and practical (exploratory). The theoretical period describes the legislative basis of both types of kindergartens, compares the school schedules of forest and public kindergartens and defines the term "outdoor learning". The practical period describes an exploratory sample, analyses and compares research data and interprets the results. Finally, the thesis debates better methods for the future and recommendations for practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57155
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account