[NEOBHÁJENO] Převládající osobnostní typy u studentek učitelství pro mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Převládající osobnostní typy u studentek učitelství pro mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jirásek, Ivo
dc.contributor.author Kučerová, Michaela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:20Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:20Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49628
dc.description.abstract Podstatu této diplomové práce tvoří seznámení se s osobností studenta učitelství pro mateřské školy v rovině teoretické i praktické. Právě osobnost studenta je podstatnou součástí jeho budoucího výchovného procesu v roli učitele mateřské školy a také nezbytně souvisí úspěšným výchovným působením pedagoga na dítě. Nejprve jsou zpracována teoretická východiska práce, odborné zdroje, a na tomto základě je potom provedena výzkumná část práce. Také je zde popsána typologie osobnosti podle MBTI. Hlavním cílem praktické části diplomové práce je pomocí hlavního a doplňkového výzkumného šetření zjistit a zhodnotit, které osobnostní typy MBTI převládají u studentek učitelství pro mateřské školy. Praktická část této práce obsahuje stručný popis vzorku respondentů, předpokládaných výsledků výzkumu a jejich následné vyhodnocení. V neposlední řadě je zde srovnání výsledků výzkumu této práce s výsledky výzkumu prováděném v Hong Kongu a Texasu.
dc.format 66 s. (96 213 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject studentky učitelství pro mateřské školy cs
dc.subject teorie osobnostních typů cs
dc.subject začínající učitel cs
dc.subject student of teaching for kindergartens en
dc.subject theory of personality types en
dc.subject beginning teacher en
dc.title [NEOBHÁJENO] Převládající osobnostní typy u studentek učitelství pro mateřské školy
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Predominant personality types of students for kindergarten teaching
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Lukšík, Ivan
dc.date.accepted 2021-06-04
dc.description.abstract-translated The essence of this diploma thesis is to get acquainted with the personality of a student of teaching for kindergartens on a theoretical and practical level. It is the student's personality that is an essential part of his future educational process as a kindergarten teacher. First, the theoretical basis of the work and sources are elaborated, and on this basis the research part of the work is performed. The MBTI personality typology is also described here. The main goal of the practical part of the diploma thesis is to use the main and supplementary research to find out and evaluate which personality types of MBTI predominate among students of kindergarten teaching. The practical part of this work contains a brief description of a sample of respondents, the expected results of the research and their subsequent evaluation. Finally, there is a comparison of the research results of this work with the results of research conducted in Hong Kong and Texas.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 57153
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
kučerová_2021_dp.pdf 3.901Mb PDF View/Open None
kučerová_2021_op.docx 17.53Kb Unknown View/Open None
kučerová_2021_vp.docx 20.72Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account