Práce učitelky s odměnou na 1. stupni základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Práce učitelky s odměnou na 1. stupni základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pacholík, Viktor
dc.contributor.author Polášková, Sabina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:20Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:20Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49619
dc.description.abstract Diplomová práce teoreticko-empirického charakteru se zabývá odměnami vyskytujícími se ve výchovně vzdělávacím procesu na 1. stupni ZŠ pohledem učitelů. Teoretická část sumarizuje základní a společné pojmy týkající se té této problematiky, přičemž se zaměřuje na učitele jako zprostředkovatele odměn, dále na komunikaci, pomocí které učitel odměňuje své žáky a v poslední řadě na odměny, jakožto na konkrétní využívané výchovné prostředky. Výzkumná část se věnuje pozorováním edukačního procesu a interview s učiteli žáků 5. tříd základní školy. Z výsledků výzkumu plynou důvody a způsoby odměňování žáků učiteli základních škol 1. stupně, současně také zásady při odměňování, možná úskalí odměn a reakce žáků na zvolenou pozitivní zpětnou vazbu.
dc.format 83 s. (139 207 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject odměna cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject zdroje motivace cs
dc.subject reward en
dc.subject communication en
dc.subject source of motivation en
dc.title Práce učitelky s odměnou na 1. stupni základní školy
dc.title.alternative Teachers work with reward at primary school
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2021-05-31
dc.description.abstract-translated This theoretical-empirical thesis deals with the use of rewards from the teachers' point of view at the first stage of elementary school. The theoretical part summarizes the basic concepts associated with this issue. In particular, it focuses on the teachers as facilitators of rewards, on communication that teachers use to reward their pupils, and on the rewards as a special educational tool itself. The empirical part focuses on observing the educational process and administering interviews with teachers of 5th-grade elementary pupils. The outcomes of the research uncover the reasons and ways of rewarding students at elementary schools, and at the same time, it demonstrates the principles and pitfalls of rewarding pupils and the pupils' reactions to a chosen form of reward.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 57144
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
polášková_2021_dp.pdf 1.950Mb PDF View/Open None
polášková_2021_op.docx 19.57Kb Unknown View/Open None
polášková_2021_vp.docx 19.69Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account