Specifika učitelského sboru v malotřídní a tradiční základní škole pohledem ředitelů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Hapalová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:20Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:20Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49613
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce je věnována učitelským sborům. Autorka se věnovala jejich charakteristice, ale především zjišťovala specifika učitelských sborů malotřídních a tradičních základních škol. Specifické rysy učitelských sborů popsala díky výzkumu, do kterého byli zapojeni čtyři ředitelé základních škol. Výzkum byl realizován v kvalitativním designu, přičemž kromě názorů ředitelů byly předmětem analýzy také výroční zprávy škol, které tito ředitelé vedli. K významným závěrům výzkumu patří skutečnost, že každý učitelský sbor je odlišný v závislosti na řízení sboru ředitelem. |
|
dc.format |
94 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
učitelský sbor
|
cs |
dc.subject |
malotřídní škola
|
cs |
dc.subject |
tradiční základní škola
|
cs |
dc.subject |
řízení školy
|
cs |
dc.subject |
teaching staff
|
en |
dc.subject |
small - class school
|
en |
dc.subject |
traditional elementary school
|
en |
dc.subject |
school's management
|
en |
dc.title |
Specifika učitelského sboru v malotřídní a tradiční základní škole pohledem ředitelů |
|
dc.title.alternative |
Staff in small class and traditional class size primary school from the viewpoint of school principal |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2021-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is dedicated to the teaching staff. The author was examining their characteristics, specifically teaching staff of small-class schools and traditional elementary schools. Specific aspects of the teaching staff were described in the research in which 4 school principals participated. The research was conducted in qualitative design, however, the study also looked at the opinions of the principals and the annual report of the participating schools. The important part of this research's conclusion is the fact that every team of teachers is different depending on the school's management by the principals. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
57138
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account