dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Zapletalová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:19Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:19Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49610
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce se věnuje tématu, které je v odborné literatuře řešeno spíše sporadicky. Teoretická část představuje sumarizaci teoretických poznatků konceptu profesního vidění učitele, přičemž zvláštní pozornost je věnována učiteli mateřské školy. Také je v práci předložen přehled dosavadních výzkumů profesního vidění. V empirické části je prezentováno výzkumné šetření, které bylo realizováno s využitím nestrukturovaného participačního pozorování a hloubkových interview s učiteli mateřských škol. V závěru jsou interpretovány a analyzovány výsledky výzkumu a odpovědi na výzkumné otázky. Z výsledků vyplývá, že profesní vidění je z největší míry ovlivněno dosaženým vzděláním učitele. |
|
dc.format |
69 (150 520) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
profesní vidění
|
cs |
dc.subject |
parametry profesního vidění
|
cs |
dc.subject |
profesní jednání
|
cs |
dc.subject |
oddanost profesi
|
cs |
dc.subject |
sebereflexe učitele
|
cs |
dc.subject |
professional vision
|
en |
dc.subject |
parameters of professional vision
|
en |
dc.subject |
professional action
|
en |
dc.subject |
devotion to the profession
|
en |
dc.subject |
self-reflection of the teacher
|
en |
dc.title |
Profesní vidění učitele mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Professional Vision of a Kindergarten Teacher |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented diploma thesis deals with a topic which is addressed rather sporadically in the professional literature. The theoretical part presents a summary of theoretical knowledge of the concept of teachers' professional vision, with special attention paid to kindergarten teachers. The thesis also presents an overview of previous research on professional vision. The empirical part presents a research survey, which was conducted using unstructured participatory observation and in-depth interviews with kindergarten teachers. In the conclusion, the research results and answers to research questions are interpreted and analysed. The results show that professional vision is largely influenced by teacher's achieved education level. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57134
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-22 |
|