dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Vašáková, Ilona
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:19Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:19Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49608
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá otázkou spolupráce učitele mateřské školy s chůvou při vzdělávání dětí mladších tří let. Cílem práce je objasnit danou problematiku, přiblížit práci s dvou-letými dětmi a jak probíhá kooperace mezi těmito profesemi. Teoretická část se zabývá vzděláváním dětí mladších tří let, dále se věnuje období batolete z hlediska vývojové psychologie a v neposlední řadě neopomíjí také na postavení pedagogických a nepedagogických pracovníků v mateřské škole. V praktické části na základě analýzy rozhovorů s učiteli a chůvami mateřské školy usiluji o přiblížení, jak probíhá spolupráce mezi těmito dvěma pozicemi, propojenost a postavení chůvy v mateřské škole. V poslední části diplomové práce formuluji získané výsledky, které vypovídají o tom, že spolupráce mezi učitelkou a chůvou v mateřské škole splňuje vysoké standarty kooperace při vzdělávání dětí mladších tří let. |
|
dc.format |
85 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
osobnost učitele
|
cs |
dc.subject |
chůva mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
dvouleté děti v mateřské škole
|
cs |
dc.subject |
adaptace dvouletých dětí
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
a personality of the kindergarten teacher
|
en |
dc.subject |
a nanny in kindergarten
|
en |
dc.subject |
two year old children in the kindergarten
|
en |
dc.subject |
adaptation of two year old children
|
en |
dc.subject |
preschool education
|
en |
dc.title |
Spolupráce učitele a chůvy při vzdělávání dětí mladších tří let v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Teacher and nanny cooperation at education of children under three years of age in kindergarten |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Klapko, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2021-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is following up on a question of cooperation of the kindergarten teacher and the nanny at educating children under three years of age. The objective of the thesis is to clarify the given issue, approximate the work with two year old children and how does the cooperation between these two professions take place. The theorethical part is following up on educating children under three years of age, development psychology of the toddler age and doesn´t forget the position of pedagogic and non-pedagogic employees in kindergarten. In the practical part I try to approximate how does the cooperation between these two positions take place, their connection and a position of the nanny in kindergarten, based on analysis of interviews among kindergarten teachers and nannies. In the last part of this thesis I define obtained results which tell that the cooperation of a kindergarten teacher and nanny meets high cooperation standards at educating children under three years of age. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57132
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-21 |
|