Bariéry v práci začínajícího ředitele mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Křivdová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:19Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:19Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49602
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem bariér v práci začínajícího ředitele mateřské školy. V teoretické části práce jsou sumarizovány poznatky o podstatě řízení mateřské školy a také je zde představena role ředitele mateřské školy se zaměřením na začínajícího ředitele mateřské školy. V praktické části je prezentován kvalitativně orientovaný výzkum, který byl realizován pomocí interview se začínajícími řediteli mateřských škol a analýzou koncepcí rozvoje mateřské školy. Výsledky práce pak odhalují bariéry prvotní, neočekávatelné a bariéry vyžadující zkušenosti, se kterými se setkávají začínající ředitelé mateřské školy. |
|
dc.format |
84 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
začínající ředitel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
řízení školy
|
cs |
dc.subject |
vedení školy
|
cs |
dc.subject |
styl vedení lidí
|
cs |
dc.subject |
self efficacy
|
cs |
dc.subject |
novice Kindergarten Principal
|
en |
dc.subject |
school management
|
en |
dc.subject |
school leadership
|
en |
dc.subject |
people leadership style
|
en |
dc.subject |
self efficacy
|
en |
dc.title |
Bariéry v práci začínajícího ředitele mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Barriers in Novice Kindergarten School Headteacher's Work |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the Barriers in Novice Kindergarten Principal´s Work. The theoretical part summarizes knowledge about the basics of Kindergarten management and introduces the role of a Kindergarten Principal focusing on a novice Kindergarten Principal. The practical part presents a qualitatively oriented research realized in the form of an interview with novice Kindergarten Principals and kindergarten development analysis. Results of this thesis reveal barriers; initial, unexpected as well as barriers requiring experience, which novice kindergarten principals encounter. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57126
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account