Bariéry v práci začínajícího ředitele mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Bariéry v práci začínajícího ředitele mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Křivdová, Monika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:19Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:19Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49602
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem bariér v práci začínajícího ředitele mateřské školy. V teoretické části práce jsou sumarizovány poznatky o podstatě řízení mateřské školy a také je zde představena role ředitele mateřské školy se zaměřením na začínajícího ředitele mateřské školy. V praktické části je prezentován kvalitativně orientovaný výzkum, který byl realizován pomocí interview se začínajícími řediteli mateřských škol a analýzou koncepcí rozvoje mateřské školy. Výsledky práce pak odhalují bariéry prvotní, neočekávatelné a bariéry vyžadující zkušenosti, se kterými se setkávají začínající ředitelé mateřské školy.
dc.format 84
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject začínající ředitel mateřské školy cs
dc.subject řízení školy cs
dc.subject vedení školy cs
dc.subject styl vedení lidí cs
dc.subject self efficacy cs
dc.subject novice Kindergarten Principal en
dc.subject school management en
dc.subject school leadership en
dc.subject people leadership style en
dc.subject self efficacy en
dc.title Bariéry v práci začínajícího ředitele mateřské školy
dc.title.alternative Barriers in Novice Kindergarten School Headteacher's Work
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2021-06-02
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the Barriers in Novice Kindergarten Principal´s Work. The theoretical part summarizes knowledge about the basics of Kindergarten management and introduces the role of a Kindergarten Principal focusing on a novice Kindergarten Principal. The practical part presents a qualitatively oriented research realized in the form of an interview with novice Kindergarten Principals and kindergarten development analysis. Results of this thesis reveal barriers; initial, unexpected as well as barriers requiring experience, which novice kindergarten principals encounter.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 57126
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
křivdová_2021_dp.pdf 1.855Mb PDF View/Open None
křivdová_2021_op.docx 18.97Kb Unknown View/Open None
křivdová_2021_vp.docx 18.92Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account