Průzkum trhu zaměřený na efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Marková, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:35:32Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:56:59Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/495
|
|
dc.description.abstract |
Téma mé bakalářské práce bylo "Průzkum trhu zaměřený na znalost výrobků a efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o." Cílem této práce bylo provést pomocí dotazníku analýzu stávajících komunikačních aktivit a vypracovat doporučení pro zvýšení znalosti výrobků a efektivnost marketingové komunikace. V teoretické části jsem teoretická východiska zabývající se problematikou marketingové komunikace a výrobkem samotným. Čerpala jsem z monografií, periodik, odborné literatury, internetu a interních informací firmy. Cílem analytické části mé bakalářské práce bylo na základě vyhodnocení dotazníků navrhnout marketingovou strategii a provést nákladovou a rizikovou analýzu. |
cs |
dc.format |
62 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3241692 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008 |
|
dc.subject |
průzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
efektivnost
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační aktivity
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
questionaire
|
en |
dc.subject |
communication activities
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
expense analysis
|
en |
dc.title |
Průzkum trhu zaměřený na efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Market Research Aimed at Customer Familiarity With Products And Effectiveness Of Marketing Communication Of the Company Havlík Opal ltd |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2006-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my thesis was "Market Research Aimed at Customer Familiarity With Products And Effectiveness Of Marketing Communication Of the Company 'Havlík Opal ltd.'.'q The aim of this thesis was to carry out an analysis of current communication activities through the means of a questionnaire, and to prepare a suggestion for better and increased customer familiarity with the products, as well as for better effectiveness of marketing communication. The theoretical part deals with the theoretical information and knowledge concerning marketing communication and the product itself. I used different sources, such as professional literature, the internet, and internal information of the above mentioned company. The aim of the analytical part of my thesis was to suggest a possible marketing strategy based on the results of the questionnaire, and to develop the expense analysis of such strategy. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1095
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account