dc.contributor.advisor |
Lukášová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Vaculíková, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:19Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:19Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49599
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na velmi diskutované téma, a tím je školní připravenost v současných podmínkách preprimárního vzdělávání. V teoretické rovině je předkládán koncept předškolního vzdělávání v kontextu školní přípravy, také sumarizace poznatků týkající se přestupu dítěte z preprimárního vzdělávání do primárního. V praktické části jsou prezentovány pohledy učitelek mateřských škol na školní připravenost předškolních dětí prostřednictvím pěti významových kategorií. |
|
dc.format |
108 s. (161 599) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
spolupráce škol
|
cs |
dc.subject |
odklad školní docházky
|
cs |
dc.subject |
povinné předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
učitelka v mateřské škole
|
cs |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.subject |
cooperation of schools
|
en |
dc.subject |
postponement of school attendance
|
en |
dc.subject |
compulsory pre-school education
|
en |
dc.subject |
kindergarten teacher
|
en |
dc.title |
Připravenost dítěte pro vstup do základní školy z pohledu učitelek mateřských škol |
|
dc.title.alternative |
The child's readiness to enter primary school from the perspective of kindergarten teachers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on a much-discussed topic, and that is school readiness in the current conditions of pre-primary education. At the theoretical level, the concept of pre-school education in the context of school preparation is presented, as well as a summary of knowledge concerning the transition of a child from pre-primary to primary education. The practical part presents the views of kindergarten teachers on the school readiness of preschool children through five meaning categories. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57121
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-22 |
|