dc.contributor.advisor |
Lukášová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Kopačíková, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:19Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:19Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49597
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na problematiku přesvědčení absolventů oboru učitelství pro mateřské školy o jejich profesní připravenosti. Teoretická část zahrnuje celkem pět kapitol, které jsou stěžejní pro tuto práci. Teoretickým cílem práce je představit teoretické koncepty týkající se přesvědčení učitele a jeho profesní připravenosti. Na teoretický základ navazuje empirická část. Výzkumné šetření má kvalitativní design. Cílem praktické části je popsat, jaké je přesvědčení absolventů o jejich profesní připravenosti. K zjištění tohoto cíle byla použita obsahová analýza volného psaní a polostrukturované rozhovory. Závěr praktické části je věnován interpretaci výsledků výzkumu a odpovědím na výzkumné otázky. Na základě výsledků výzkumu práce obsahuje také doporučení pro další pedagogický výzkum a praxi. |
|
dc.format |
90 s. (145 049 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
absolvent oboru učitelství pro mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
profesní příprava
|
cs |
dc.subject |
profesní přesvědčení
|
cs |
dc.subject |
adaptační proces v MŠ
|
cs |
dc.subject |
šok z reality
|
cs |
dc.subject |
preschool teacher education graduate
|
en |
dc.subject |
professional preparation
|
en |
dc.subject |
professional belief
|
en |
dc.subject |
adaptation process in kindergarten
|
en |
dc.subject |
reality shock
|
en |
dc.title |
Přesvědčení absolventů oboru učitelství pro mateřské školy o jejich profesní připravenosti |
|
dc.title.alternative |
Preschool teacher education graduates' beliefs about their professional readiness |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2021-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on problematics of preschool teacher education graduates' beliefs about their professional readiness. The theoretical part includes five chapters that are important for this thesis. The theoretical aim of thesis is to introduce theoretical concepts related to the teacher´s beliefs and their professional readiness. The theoretical basis is followed by an empirical part. Research has a qualitative design. The aim of the practical part is to describe the beliefs of graduates about their professional readiness. To accomplish the aim several free-form, content analysis was conducted, additionally, semi-structured interviews were used to underpin the aims further. The conclusion of the practical part is devoted to the interpretation of research results and answers to research questions. Based on the research results, the work also proposes recommendations for further pedagogical research and practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57114
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|