Střih gameplay trailerů pro PC hry
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Nemeškal, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Volný, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:19Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:19Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49591
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem gameplay herních trailerů pro počítačové hry. V teoretické části se věnuje definicím videohry, herního traileru a rozdělení na cinematické a gameplay trailery. Také tyto dva typy porovnává. V analytické části autor porovnává 5 různých gameplay trailerů k nejoblíbenějším hrám posledních let. Závěr práce pomocí získaných dat rozšiřuje definici gameplay traileru. |
|
dc.format |
54 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Gameplay trailer
|
cs |
dc.subject |
videohra
|
cs |
dc.subject |
počítačové hry
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
gameplay trailer
|
en |
dc.subject |
video game
|
en |
dc.subject |
PC game
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Střih gameplay trailerů pro PC hry |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Editing of Gameplay Trailers for PC Games- doc. MgA. Libor Nemeškal, Ph.D 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematical Set of Audiovisual Works. Lenght at Least 12 Minutes or Project Part of Theoretical Bachelor Thesis - doc. MgA. Libor Nemeškal, Ph.D |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krcha, Daniel |
|
dc.date.accepted |
2021-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the topic of gameplay trailers for computer games. The theoretical part deals with the definiton of a video game, game trailer and sorts them into cinematic and gameplay trailers. It also compares these two types. In the analytical part, the author compares 5 different game trailers for the most popular games of recent years. The conclusion of the work expands the definition of a gameplay trailer, using the obtained data. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Střihová skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.identifier.stag |
57104
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-05-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account