dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Řehák, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T08:12:09Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T08:12:09Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4957
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na výuku studenta elektrotechniky a na jeho přechod do praxe. Teoretická část popisuje žádoucí studentovi schopnosti při přechodu do praxe, tak jak je vidí rámcový vzdělávací program. Obsahem práce je také dotazníková studie realizovaná Národním ústavem odborného vzdělávání, která se zabývala přechodem studentů středních odborných škol do praxe. Její výsledky daly podnět pro praktickou část, ve které jsem se za pomocí dotazníkové studie snažil reagovat na problémy studentů elektrotechniky při zvládání náročného edukačního procesu. |
cs |
dc.format |
77s |
cs |
dc.format.extent |
391046 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
elektrotechnika
|
cs |
dc.subject |
praxe
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
Národní ústav odborného vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
edukační proces
|
cs |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
electrotechnics
|
en |
dc.subject |
profession
|
en |
dc.subject |
general educational programme
|
en |
dc.subject |
National institution special education
|
en |
dc.subject |
educational process
|
en |
dc.title |
Vytváření praktických dovedností žáků v oboru elektrotechniky |
cs |
dc.title.alternative |
Creation practical faciliti pupils in field of electricians |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hozová, Leona |
|
dc.date.accepted |
2008-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Baccalaureate work is specialized on education student electricians and on his transition to the profession. Theoretic part describes desirable student possibility at transition to the pro-fession, so apparently general educational programme. Subject work is also questionnaire study realized by National institution special education witch deal with transition students middle technical schools to the profession. Her results given to instigation for practical part, in which I'm try respond to problems students electricians for help questionnaire study at coping exacting educational of the process. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6636
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
praktické činnosti
|
cs |
local.subject |
pracovní dovednosti
|
cs |
local.subject |
secondary school students
|
en |
local.subject |
practical activities
|
en |
local.subject |
work habits
|
en |