dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Pokorná, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T08:10:58Z |
|
dc.date.available |
2012-12-07T00:00:41Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4952
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mojí bakalářské práce je zhodnocení stávajícího stavu získávání nových předplatitelů ve společnosti Mafra a.s., vytvořit databázi potenciálních předplatitelů daných segmentů a navrhnout strategii získání nových předplatitelů deníků Mladá fronta DNES a Lidových novin. V teoretické části chci zmapovat jednotlivé formy marketingové komunikace, tvorbu databáze, média využívané k oslovení zákazníků a jednotlivé strategie oslovování zákazníků. V praktické části pak představím firmu Mafra a.s., analyzuji jakým způsobem jsou získávání předplatitelé nyní, vytvořím databázi potencionálních zákazníků konkrétních segmentů a navrhnu strategii k jejich oslovení. |
cs |
dc.format |
61 s. , 20 s. tabulkové příloh |
cs |
dc.format.extent |
756262 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2012 |
|
dc.subject |
Marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
média v komunikační mixu
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
public relation
|
cs |
dc.subject |
promotion
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
neadresná distribuce
|
cs |
dc.subject |
telemarketing
|
cs |
dc.subject |
teleshopping
|
cs |
dc.subject |
databázový marketing
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
promoakce
|
cs |
dc.subject |
akvizice
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
communication medium
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
public relation
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
unaddressed distribution
|
en |
dc.subject |
telemarketing
|
en |
dc.subject |
teleshopping
|
en |
dc.subject |
databaze marketing
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
promotions
|
en |
dc.subject |
acquisition
|
en |
dc.title |
Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF Dnes a Lidových novin ve Zlínském regionu |
cs |
dc.title.alternative |
The creation database and the strategy no obtaining subscribers daily newspapers MF Dnes and Lidové noviny in Zlín region |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2008-01-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my bachelor work is to evaluate the current status of getting new subscribers at the company Mafra a.s., then to create the database of potential subscribers in given segments and to propose the strategy for getting new subscribers for dailies Mladá fronta DNES and Lidové noviny. In the theoretic part I want to map individual forms of marketing communication, database development, media used to address the customers and individual strategies of customers addressing. In the practical part I will introduce the company Mafra a.s., analyse the way how the subscribers are gained presently. I will also create the database of potential customers in specific segments and will propose the strategy to address them. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7397
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
C |
|