Metodika CLIL jako ukázka aplikace principů konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokrivčáková, Silvia
|
|
dc.contributor.author |
Jurenová, Nela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:16Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:16Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49524
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce výzkumného charakteru se zabývá možnostmi aplikování integrovaného vyučování cizího jazyka v mateřské škole. Cílem této bakalářské práce je analyzovat soubor vybraných didaktických materiálů vhodných pro metodiku CLIL a popsat, jakým způsobem naplňují principy konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nabízí vhled do problematiky rané výuky angličtiny u dětí předškolního věku, vymezení pojmu konstruktivistického přístupu ve vzdělávání a roli metodiky CLIL v preprimárním vzdělávání. V praktické části je představen soubor vybraných didaktických materiálů. Jádrem této části je pak analýza 7 didaktických publikací angličtiny pro děti předškolního věku prostřednictvím kvalitativně orientované obsahové analýzy. |
|
dc.format |
52 s. (70 167 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
raná výuka angličtiny
|
cs |
dc.subject |
konstruktivistický přístup
|
cs |
dc.subject |
prvky konstruktivismu
|
cs |
dc.subject |
CLIL
|
cs |
dc.subject |
aktivita CLIL
|
cs |
dc.subject |
teaching very young learners
|
en |
dc.subject |
constructivist approach
|
en |
dc.subject |
elements of constructivism
|
en |
dc.subject |
CLIL
|
en |
dc.subject |
CLIL activity
|
en |
dc.title |
Metodika CLIL jako ukázka aplikace principů konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
CLIL methodology as an example of applying the principles of the constructivist approach in pre-school education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horníčková, Beata |
|
dc.date.accepted |
2021-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis of a research nature deals with the possibilities of applying integrated foreign language teaching in kindergarten. The aim of this bachelor's thesis is to analyze a set of selected didactic materials suitable for the CLIL methodology and to describe how they fulfill the principles of constructivist approach in preschool education. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part offers an insight into the issue of early English teaching in preschool children, the definition of the concept of constructivist approach in education and the role of CLIL methodology in pre-primary education. The practical part presents a set of selected didactic materials. The core of this part is the analysis of 7 didactic publications of English for preschool children through qualitatively oriented content analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
56993
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account