Metodika CLIL jako ukázka aplikace principů konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metodika CLIL jako ukázka aplikace principů konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokrivčáková, Silvia
dc.contributor.author Jurenová, Nela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:16Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:16Z
dc.date.issued 2020-10-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49524
dc.description.abstract Bakalářská práce výzkumného charakteru se zabývá možnostmi aplikování integrovaného vyučování cizího jazyka v mateřské škole. Cílem této bakalářské práce je analyzovat soubor vybraných didaktických materiálů vhodných pro metodiku CLIL a popsat, jakým způsobem naplňují principy konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nabízí vhled do problematiky rané výuky angličtiny u dětí předškolního věku, vymezení pojmu konstruktivistického přístupu ve vzdělávání a roli metodiky CLIL v preprimárním vzdělávání. V praktické části je představen soubor vybraných didaktických materiálů. Jádrem této části je pak analýza 7 didaktických publikací angličtiny pro děti předškolního věku prostřednictvím kvalitativně orientované obsahové analýzy.
dc.format 52 s. (70 167 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject raná výuka angličtiny cs
dc.subject konstruktivistický přístup cs
dc.subject prvky konstruktivismu cs
dc.subject CLIL cs
dc.subject aktivita CLIL cs
dc.subject teaching very young learners en
dc.subject constructivist approach en
dc.subject elements of constructivism en
dc.subject CLIL en
dc.subject CLIL activity en
dc.title Metodika CLIL jako ukázka aplikace principů konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání
dc.title.alternative CLIL methodology as an example of applying the principles of the constructivist approach in pre-school education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horníčková, Beata
dc.date.accepted 2021-06-10
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis of a research nature deals with the possibilities of applying integrated foreign language teaching in kindergarten. The aim of this bachelor's thesis is to analyze a set of selected didactic materials suitable for the CLIL methodology and to describe how they fulfill the principles of constructivist approach in preschool education. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part offers an insight into the issue of early English teaching in preschool children, the definition of the concept of constructivist approach in education and the role of CLIL methodology in pre-primary education. The practical part presents a set of selected didactic materials. The core of this part is the analysis of 7 didactic publications of English for preschool children through qualitatively oriented content analysis.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 56993
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-30


Files in this item

Files Size Format View Description
jurenová_2021_dp.pdf 4.310Mb PDF View/Open None
jurenová_2021_op.docx 18.28Kb Unknown View/Open None
jurenová_2021_vp.docx 17.92Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account