Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Fleková, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:16Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:16Z
dc.date.issued 2020-07-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49512
dc.description.abstract V předkládané diplomové práci je cílem analyzovat současný stav spokojenosti zákazníků s činností a službami internetového obchodu Notino.cz a na základě této analýzy vytvořit vlastní projekt zvýšení spokojenosti zákazníků. Základem vytvoření vlastního projektu je analýza současného stavu provedená klasickými nástroji marketingu - PEST analýzou, SWOT analýzou a marketingovým průzkumem. Základem marketingového průzkumu je analýza hodnocení, recenzí a referencí na internetu. Výsledkem analýzy je identifikace nedostatků, na jejímž základě je navrženo vlastní řešení zvýšení spokojenosti zákazníků internetového obchodu Notino.cz.
dc.format 102 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální zákazník cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject zvyšování zákaznické spokojenosti cs
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject digital customer en
dc.subject increasing customer satisfaction en
dc.subject online marketing en
dc.title Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino
dc.title.alternative Project to Increase Customer Satisfaction in the Notino Online Store
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2020-09-08
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to analyze the current state of customer satisfaction with the activities and services of the online store Notino.cz. On the bases on this analysis is created our own project of increasing customer satisfaction. The basis for creating our own project is an analysis of the current state performed by classic marketing tools - PEST analysis, SWOT analysis and marketing research. The basis of marketing research is the analysis of evaluations, reviews and references on the internet. The result of the analysis is the identification of shortcomings, on the basis of which a solution of increasing customer satisfaction of the Notino.cz online store is proposed.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 56874
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
fleková_2020_dp.pdf 2.240Mb PDF View/Open None
fleková_2020_op.docx 26.31Kb Unknown View/Open None
fleková_2020_vp.docx 32.13Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account