Možnosti využívání digitálních technologií v mateřských školách prostřednictvím aplikace pedagogického projektu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Balharová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:14Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:14Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49474
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce se zabývá možnostmi využívání digitálních technologií v mateřských školách prostřednictvím aplikace pedagogického projektu. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou, přičemž praktická část má aplikační charakter. Cílem teoretické části bylo sumazirovat poznatky o konceptu digitální gramotnosti a charakterizovat dítě předškolního věku ve vztahu k digitalizaci. V souladu s těmito poznatky byl vytvořen projekt k podpoře rozvoje digitální gramotnosti dětí předškolního věku, který byl zpracován a realizován ve vybrané mateřské škole. Následně došlo k jeho ověření. V závěru práce je předložena evaluace projektu a doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
80 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
digitální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
digitální kompetence
|
cs |
dc.subject |
digital literacy
|
en |
dc.subject |
digital education
|
en |
dc.subject |
digital competence
|
en |
dc.title |
Možnosti využívání digitálních technologií v mateřských školách prostřednictvím aplikace pedagogického projektu |
|
dc.title.alternative |
The possibilities of using digital technologies in kindergartens through the application of a pedagogical project |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Božik, Roman |
|
dc.date.accepted |
2021-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented bachelor thesis deals with the possibilities of using digital technologies in kindergartens through the application of a pedagogical project. It is divided into theoretical and practical part, while the practical part has an application character. The aim of the theoretical part was to summarize the knowledge about the concept of digital literacy and to characterize a preschool child in relation to digitization. In accordance with these findings, a project was created to support the development of digital literacy of preschool children, which was developed and implemented in a selected kindergarten. Subsequently, it was verified. At the end of the thesis, an evaluation of the project and recommendations for the practice of kindergartens are presented. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
56817
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account