dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Zeťáková, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:14Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:14Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49468
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem začleňování dítěte s poruchou autistického spektra. Teoretická část popisuje vymezením pojmu, písankami, příčinami, projevy. Dále pak diagnostikou a klasifikaci poruch PAS, přidruženými poruchami. Začleňování dítě s poruchou autistického spektra. Vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Zásady práce s dítětem s poruchou autistického spektrem. Metody práce s dítětem s poruchou autistického spektra. Praktická část se zaměřuje na kvalitativní výzkum. Použité metody jsou polostrukturované interview, pozorování, které má odhalit, jak učitelka mateřské školy začleňuje dítě s PAS do třídy v mateřské škole. |
|
dc.format |
59 s. ( 80847 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Autismus
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
poruchy autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
Autism
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
autism spectrum disorders
|
en |
dc.title |
Začleňování dítěte s poruchou autistického spektra do třídy v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Inclusion of autistic children in a kindergarten class |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stadlerová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the topic of inclusion of a child with autism spectrum disorder. The theoretical part describes the definition of the term, copybooks, causes, manifestations. Furthermore, diagnostics and classification of PAS disorders, associated disorders, Inclusion of children with autism spectrum disorders. Education of children with special educational needs. Principles of working with children with autism spectrum disorders. Methods of working with children with autism spectrum disorders. The practical part focuses on qualitative research. The methods used are semi-structured interviews observations to reveal how a kindergarten teacher integrates a child with ASD into a kindergarten class. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
56807
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|