Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Bohuslav
dc.contributor.author Švidrnochová, Markéta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:14Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:14Z
dc.date.issued 2019-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49467
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je navrhnout gamifikovanou vzdělávací aplikaci, která bude pomáhat lidem naučit se šít. V teoretické části jsem se věnovala tématům e-learning, gamifikace a jejich vzájemnému propojení. Zabývala jsem se motivací hráčů a studiemi ohledně využití herních mechanik ve výuce. Několik týdnů jsem zkoušela a analyzovala čtyři vzdělávací mobilní aplikace a zhodnotila jejich silné a slabé stránky. Provedla jsem uživatelský výzkum ve formě dotazníku, ve kterém mi více než 2800 respondentů svěřilo své zkušenosti a problémy s učením se šít. V praktické části jsem získané poznatky využila a navrhovala aplikaci od person a user flow přes wireframy a hledání vizuálu až po detailní klikatelný prototyp.
dc.format 66 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject gamifikace cs
dc.subject e-learning cs
dc.subject šití cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject UX design cs
dc.subject gamification en
dc.subject e-learning en
dc.subject sewing en
dc.subject mobile app en
dc.subject UX design en
dc.title Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky
dc.title.alternative Gamified Educational Mobile Application
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ščuglík, Michal
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor's thesis is to design a gamified educational mobile app which would help people to learn how to sew. The theoretical part deals with topics of e-learning, gamification and their interconnection. I investigated the players' motivation and studies about using game mechanics in the context of education. I tested and analysed four gamified educational mobile apps over several weeks and evaluated their strengths and weaknesses. I conducted user research in the form of a questionnaire in which more than 2800 respondents shared their experiences and problems about learning how to sew. In a practical part of the thesis, I used the findings and designed the mobile app from personas and user flows through wireframes and visuals to a detailed and clickable prototype.
dc.description.department Ateliér Digitální design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Digitální design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Digital Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 56806
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-05


Files in this item

Files Size Format View Description
švidrnochová_2020_dp.pdf 39.26Mb PDF View/Open None
švidrnochová_2020_op.doc 85Kb Unknown View/Open None
švidrnochová_2020_vp.pdf 120.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account