Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Bohuslav
|
|
dc.contributor.author |
Švidrnochová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:14Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:14Z |
|
dc.date.issued |
2019-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49467
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je navrhnout gamifikovanou vzdělávací aplikaci, která bude pomáhat lidem naučit se šít. V teoretické části jsem se věnovala tématům e-learning, gamifikace a jejich vzájemnému propojení. Zabývala jsem se motivací hráčů a studiemi ohledně využití herních mechanik ve výuce. Několik týdnů jsem zkoušela a analyzovala čtyři vzdělávací mobilní aplikace a zhodnotila jejich silné a slabé stránky. Provedla jsem uživatelský výzkum ve formě dotazníku, ve kterém mi více než 2800 respondentů svěřilo své zkušenosti a problémy s učením se šít. V praktické části jsem získané poznatky využila a navrhovala aplikaci od person a user flow přes wireframy a hledání vizuálu až po detailní klikatelný prototyp. |
|
dc.format |
66 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
gamifikace
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
šití
|
cs |
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
UX design
|
cs |
dc.subject |
gamification
|
en |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
sewing
|
en |
dc.subject |
mobile app
|
en |
dc.subject |
UX design
|
en |
dc.title |
Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky |
|
dc.title.alternative |
Gamified Educational Mobile Application |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ščuglík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor's thesis is to design a gamified educational mobile app which would help people to learn how to sew. The theoretical part deals with topics of e-learning, gamification and their interconnection. I investigated the players' motivation and studies about using game mechanics in the context of education. I tested and analysed four gamified educational mobile apps over several weeks and evaluated their strengths and weaknesses. I conducted user research in the form of a questionnaire in which more than 2800 respondents shared their experiences and problems about learning how to sew. In a practical part of the thesis, I used the findings and designed the mobile app from personas and user flows through wireframes and visuals to a detailed and clickable prototype. |
|
dc.description.department |
Ateliér Digitální design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Digitální design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Digital Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
56806
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-05 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account