Projekt rozvoje vztahů mateřské školy a rodiny při nástupu dítěte do předškolního vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Zachovalová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:14Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:14Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49466
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je aplikačního typu a je zaměřena na podporu spolupráce rodiny a mateřské školy. V teoretické části jsou vymezeny vztahy mezi rodinou a mateřskou školou, specifika dětí mladších tří let a neformální vzdělávání ve vazbě ke spolupráci na počátku před-školního vzdělávání. V souladu se získanými poznatky je zpracován projekt na podporu těchto vztahů a spolupráce. Projekt je realizován a ověřen ve vybrané mateřské škole ve Zlínském kraji. Na základě ověření a získání zpětné vazby od rodičů, zástupců školy i odborné veřejnosti je zpracována evaluace a následné doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
90 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spolupráce MŠ a rodiny
|
cs |
dc.subject |
dítě mladší tří let
|
cs |
dc.subject |
neformální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
cooperation of kindergarten and family
|
en |
dc.subject |
child under three years
|
en |
dc.subject |
non-formal education
|
en |
dc.title |
Projekt rozvoje vztahů mateřské školy a rodiny při nástupu dítěte do předškolního vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
The project to develop relations between the kindergarten and the family at the beginning of pre-school education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrů Puhrová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2021-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is of the application type and is focused on the support of cooperation between the family and the kindergarten. The theoretical part defines the relationships be-tween the family and kindergarten, the specifics of children under three years of age and non-formal education in relation to cooperation at the beginning of pre-school education. In accordance with the acquired knowledge, a project is developed to support these relati-onships and cooperation. The project is implemented and verified in a selected kindergarten in the Zlín Region. Based on the verification and obtaining feedback from parents, school representatives and the professional public, an evaluation and subsequent recommendations for the practice of kindergartens are prepared. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
56805
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account