Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Pořízek, Jan
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:13Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:13Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49454
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá metodami přímé zákaznické komunikace při využití specifických softwarů CCM (Customer communication management). Teoretická část se věnuje obecnému pojetí marketingu, specifikům marketingové komunikace, využití základní datové analýzy, způsobům komunikace pomocí alternativních digitálních kanálů, zákaznické interakci a zpětné vazbě, tak i obecnému představení dvou nástrojů přímé zákaznické komunikace. Praktická část práce rozebírá realizovaný projekt, na kterém jsou ilustrovány výhody a nevýhody využití specifického softwaru pro účely přímého marketingu.
dc.format 94 s. (133 860 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CCM cs
dc.subject CMR cs
dc.subject marketing cs
dc.subject zákaznická komunikace cs
dc.subject vícekanálová komunikace cs
dc.subject datová analýza zákaznických dat cs
dc.subject zákaznická zpětná vazba cs
dc.subject CCM en
dc.subject CMR en
dc.subject marketing en
dc.subject customer communication en
dc.subject multichannel communication en
dc.subject customer data analysis en
dc.subject customer feedback en
dc.title Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace
dc.title.alternative Analysis of Direct Customer Communication Marketing Tools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ježek, David
dc.date.accepted 2020-07-15
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with methods of direct customer communication using specific CCM software (Customer communication management). The theoretical part deals with the general concept of marketing, the specifics of marketing communication, the use of basic data analysis, methods of communication using alternative digital channels, customer's feedback and interaction as well as with general introduction of tools of direct customer communication. The practical part of the work is focused on an analysis of a recently implemented project, which illustrates the advantages and disadvantages of using specific software tools for direct marketing purposes.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 56780
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
pořízek_2020_dp.pdf 2.535Mb PDF View/Open None
pořízek_2020_op.docx 30.56Kb Unknown View/Open None
pořízek_2020_vp.docx 30.53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account