Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Pořízek, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:13Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:13Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49454
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá metodami přímé zákaznické komunikace při využití specifických softwarů CCM (Customer communication management). Teoretická část se věnuje obecnému pojetí marketingu, specifikům marketingové komunikace, využití základní datové analýzy, způsobům komunikace pomocí alternativních digitálních kanálů, zákaznické interakci a zpětné vazbě, tak i obecnému představení dvou nástrojů přímé zákaznické komunikace. Praktická část práce rozebírá realizovaný projekt, na kterém jsou ilustrovány výhody a nevýhody využití specifického softwaru pro účely přímého marketingu. |
|
dc.format |
94 s. (133 860 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CCM
|
cs |
dc.subject |
CMR
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
zákaznická komunikace
|
cs |
dc.subject |
vícekanálová komunikace
|
cs |
dc.subject |
datová analýza zákaznických dat
|
cs |
dc.subject |
zákaznická zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
CCM
|
en |
dc.subject |
CMR
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
customer communication
|
en |
dc.subject |
multichannel communication
|
en |
dc.subject |
customer data analysis
|
en |
dc.subject |
customer feedback
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Direct Customer Communication Marketing Tools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ježek, David |
|
dc.date.accepted |
2020-07-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with methods of direct customer communication using specific CCM software (Customer communication management). The theoretical part deals with the general concept of marketing, the specifics of marketing communication, the use of basic data analysis, methods of communication using alternative digital channels, customer's feedback and interaction as well as with general introduction of tools of direct customer communication. The practical part of the work is focused on an analysis of a recently implemented project, which illustrates the advantages and disadvantages of using specific software tools for direct marketing purposes. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
56780
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account