dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Ševčíková, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49433
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce bylo navrhnout motivační program pro obchodní zástupce v pojišťovnictví. Teoretická část přibližuje problematiku pracovní motivace a motivace výkonu, pracovních motivů a HR marketingu zaměřenou na řízení lidských zdrojů. V praktické části bylo ke zjištění nejdůležitějších motivátorů pro práci pojišťovacích poradců použito šetření formou kvantitativního výzkumu. K získání potřebných dat byli osloveni pracovníci společnosti Kooperativa, pojišťovna, a.s., VIG. Přestože se jedná o průzkum v jedné z pojišťoven, můžeme výsledky promítnout obecně do celé oblasti pojišťovnictví. V závěru byla po vyhodnocení získaných dat uvedena doporučení k nastavení motivačního programu směřujícího k vyšší spokojenosti zaměstnanců a zároveň ke zvýšení jejich výkonnosti. |
|
dc.format |
86 s. (99 213 znaků bez mezer) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
pracovní motivy
|
cs |
dc.subject |
potřeby
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
motivační program
|
cs |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
work motives
|
en |
dc.subject |
needs
|
en |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
motivation program
|
en |
dc.title |
Návrh motivačního programu pro obchodní zástupce v pojišťovnictví |
|
dc.title.alternative |
Design of an Incentive Programme for Insurance Sales Representatives |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the work was to suggest a motivational program for sales representatives in the insurance industry. The theoretical part approaches the issues of work motivation and performance motivation, work motives and HR marketing focused on human resource management. In the practical part, a survey in the form of quantitative research was used to identify the most important motivators for the work of insurance advisers. Employees of Kooperativa, pojišťovna, a.s., VIG were contacted to obtain the necessary data. Although this is a survey in one of the insurance companies, we can project the results in general to the entire field of insurance. In conclusion, after evaluating the obtained data, recommendations were made to set up an incentive program aimed at higher employee satisfaction and at the same time to increase their performance. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56744
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|