Návrh motivačního programu pro obchodní zástupce v pojišťovnictví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh motivačního programu pro obchodní zástupce v pojišťovnictví

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Ševčíková, Dana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49433
dc.description.abstract Cílem práce bylo navrhnout motivační program pro obchodní zástupce v pojišťovnictví. Teoretická část přibližuje problematiku pracovní motivace a motivace výkonu, pracovních motivů a HR marketingu zaměřenou na řízení lidských zdrojů. V praktické části bylo ke zjištění nejdůležitějších motivátorů pro práci pojišťovacích poradců použito šetření formou kvantitativního výzkumu. K získání potřebných dat byli osloveni pracovníci společnosti Kooperativa, pojišťovna, a.s., VIG. Přestože se jedná o průzkum v jedné z pojišťoven, můžeme výsledky promítnout obecně do celé oblasti pojišťovnictví. V závěru byla po vyhodnocení získaných dat uvedena doporučení k nastavení motivačního programu směřujícího k vyšší spokojenosti zaměstnanců a zároveň ke zvýšení jejich výkonnosti.
dc.format 86 s. (99 213 znaků bez mezer)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cs
dc.subject pracovní motivy cs
dc.subject potřeby cs
dc.subject lidské zdroje cs
dc.subject motivační program cs
dc.subject motivation en
dc.subject work motives en
dc.subject needs en
dc.subject human resources en
dc.subject motivation program en
dc.title Návrh motivačního programu pro obchodní zástupce v pojišťovnictví
dc.title.alternative Design of an Incentive Programme for Insurance Sales Representatives
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The aim of the work was to suggest a motivational program for sales representatives in the insurance industry. The theoretical part approaches the issues of work motivation and performance motivation, work motives and HR marketing focused on human resource management. In the practical part, a survey in the form of quantitative research was used to identify the most important motivators for the work of insurance advisers. Employees of Kooperativa, pojišťovna, a.s., VIG were contacted to obtain the necessary data. Although this is a survey in one of the insurance companies, we can project the results in general to the entire field of insurance. In conclusion, after evaluating the obtained data, recommendations were made to set up an incentive program aimed at higher employee satisfaction and at the same time to increase their performance.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56744
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
ševčíková_2020_dp.pdf 1.798Mb PDF View/Open None
ševčíková_2020_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
ševčíková_2020_vp.doc 137Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account