Zásady media relations

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zásady media relations

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Petrová, Kristýna
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49430
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma zásady media relations zkoumá vztahy a možnosti komunikace mezi novináři a pracovníky oboru public relations. Ve své první části předkládá teoretický rámec pro komunikaci s médii, zaměřuje se na její hlavní komunikační formát - tiskovou zprávu, a popisuje hodnotu a principy vnímání značky spotřebitelem. V praktické části na základě kvalitativního výzkumného šetření formuluje doporučení, jakou formou, obsahem a frekvencí s médii komunikovat.
dc.format 66 s. a 34 stran příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject media relations cs
dc.subject public relations cs
dc.subject tisková zpráva cs
dc.subject kvalitativní marketingový výzkum cs
dc.subject media relations en
dc.subject public relations en
dc.subject press release en
dc.subject qualitative marketing research en
dc.title Zásady media relations
dc.title.alternative Principles of Media Relations
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis Principles of Media Relations examines relationships and means of communication between journalists and PR specialists. The first part aims at theoretical views on media communication, it describes the main communication channels with a focus on the most used means - the press release. It also describes brand values and principles how brand is perceived by a consumer. The practical part on behalf of qualitative research defines recommendations on a form, content and frequency of communication with a media.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56741
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
petrová_2020_dp.pdf 7.178Mb PDF View/Open None
petrová_2020_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
petrová_2020_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account