dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Pášová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49429
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací designových rakví, funerálním designem. Cílem práce je analyzovat, jaké jsou efektivní nástroje marketingové komunikace v oblasti funerálního designu a jak funguje spotřebitelské chování. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezí pojmy jako nekromarketing, zabývat se ale bude i zákonem o regulaci reklamy, pohřbíváním, kremací, rakvemi a designovými rakvemi. Praktická část bakalářské práce bude zaměřena na spotřebitele. Cílem je zjištění povědomí spotřebitelů, zda o značce ví, jak se jim líbí, v jaké situaci by se pro designovou rakev rozhodli. Účelem šetření bude také to, v jaké situaci se rozhodují pro nákup a co je v rozhodování ovlivňuje. Současně půjde o rozšíření povědomí o značce. Analýza bude po vyhodnocení předána designérovi, data mu mohou pomoci v dalším směřování marketingu a obchodních strategiích. |
|
dc.format |
61 s. (141 967 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
nekromarketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
pohřebnictví
|
cs |
dc.subject |
pohřební ústavy
|
cs |
dc.subject |
funerální design
|
cs |
dc.subject |
designová rakev
|
cs |
dc.subject |
kremace
|
cs |
dc.subject |
rituály
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
rozhovory
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
necromarketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
funeral
|
en |
dc.subject |
funeral homes
|
en |
dc.subject |
funeral design
|
en |
dc.subject |
design coffin
|
en |
dc.subject |
cremation
|
en |
dc.subject |
rituals
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
interviews
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace designových rakví (funerální design) |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Design Coffins (Funeral Design) |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Illík, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with marketing communication of design coffins, funeral design. The aim of this thesis is to analyze what are the effective tools of marketing communication in the field of funeral design and how consumer behavior works. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines concepts such as necromarketing, but will also deal with the law on advertising regulation, burial, cremation, coffins and design coffins. The practical part of the bachelor thesis will focus on consumers. The aim is to find out if consumers are aware of the brand, how they like it, in what situation they would choose a design coffin. The survey will focus on in which situation would customers decide to buy it and what influences them in their decision-making. At the same time, it will be about raising brand awareness. After the evaluation, the analysis will be passed on to the designer, the data can help him in the further direction of marketing and business strategies. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56740
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|