Návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Osina, Petr
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49428
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores za účelem podpory prodeje. Cílem práce je vyzkoumat celkový zájem o potenciální věrnostní program a porovnat možné výhody s konkurenčními obchodními sítěmi. Výsledkem zkoumání bude komparace konkurenčních programů a navrhnout vlastní věrnostní program tak, aby byl efektivní na zvýšení prodeje a spokojenosti zákazníků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická vymezuje základní pojmy marketingové komunikace, věrnostních programů, prodejní chování zákazníků a marketingového výzkumu. V praktické části je představena firma iStores, dále porovnání věrnostních programů konkurenčních značek na trhu a vyhodnocení osobních rozhovorů za účelem zjištění zájmu o zavedení věrnostního programu a následně zpracovaného online dotazníku, který měl za úkol zjistit již konkrétní výhody věrnostního programu, o které by byl zájem. Na základě analýzy a získaných dat je vyvozený samotný návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores.
dc.format 95 s. (113 489 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject vztah se zákazníky cs
dc.subject služby zákazníkům cs
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject iStores cs
dc.subject Apple Premium Reseller cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject prodejní chování cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject CRM en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject customer services en
dc.subject loyalty program en
dc.subject iStores en
dc.subject Apple Premium Reseller en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject sales behaviour en
dc.subject sales promotion en
dc.subject customer satisfaction en
dc.title Návrh na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores - Apple Premium Reseller
dc.title.alternative A Proposal to Introduce a Loyalty Program into Chain iStores - Apple Premium Reseller
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with a proposal to introduce a loyalty program in iStores sales networks for the purpose of promoting sales. The aim of the work is to explore the overall interest in a potential loyalty program and compare possible advantages with competing business networks. The result of this research will be a comparison of competing programs and propose own loyalty program to be effective in increasing sales and customer satisfaction. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines the basic concepts of marketing communications, loyalty programs, sales behaviour of customers and marketing research. The practical section introduces the iStores company, a comparison of loyalty programs of competing brands on the market and an evaluation of personal questioning in order to determine the interest in introduction of a loyalty program. In this part, the results of the online questionnaire prepared to identify the specific benefits of the loyalty program which would be of interest, are presented. Based on the analysis and data obtained, the proposal to introduce a loyalty program in iStores sales networks is inferred.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56739
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
osina_2020_dp.pdf 3.329Mb PDF View/Open None
osina_2020_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
osina_2020_vp.doc 157.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account