Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Nemeškalová, Markéta
|
|
dc.contributor.author |
Nagy, Leona
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49425
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zmapovat marketingovou komunikaci Městského muzea a galerie Břeclav a zjistit, jaké komunikační nástroje jsou z hlediska návštěvnosti této instituce efektivní. Teoretická část se věnuje obecným pojmům z oblasti marketingu a marketingové komunikace, příspěvkové organizaci a muzeu. Součástí práce jsou metody výzkumu, které byly využity k dosažení cíle práce. Praktická část se věnuje popisu vybrané organizace, marketingovému mixu a využívaným komunikačním nástrojům. Pomocí výzkumných metod je vyhodnocována efektivita jednotlivých nástrojů vzhledem k návštěvnosti. Závěr je věnován shrnutí práce a doporučením k možnému zlepšení propagace. |
|
dc.format |
76 s. (126 676 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
příspěvková organizace
|
cs |
dc.subject |
muzeum
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
anketa
|
cs |
dc.subject |
polostrukturovaný rozhovor
|
cs |
dc.subject |
state-funded institution
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
semi-structured interview
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Town Museum and Gallery Břeclav |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pelcová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the Bachelor thesis is to map the marketing communications of the Town Museum and Gallery Břeclav and to see what communication tools are effective from the point of view of the attendance of this institution. The theoretical part is devoted to general terms from the field of marketing communications, contributory organization and museum. Part of the aim involves research methods, that have been used to achieve the goal of the aim. The practical part is devoted to the description of the chosen organisation, the marketing mix and the communication tools used. Using research methods, the effectiveness of individual tools relative to attendance is evaluated. The conclusion is devoted to a summary of the aim and recommendations for possible improvement in promotion. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56736
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account