Marektingová komunikace značky ŠKODA v historickém kontextu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marektingová komunikace značky ŠKODA v historickém kontextu |
Author: |
Lahovská, Dita
|
Advisor: |
Šramová, Blandína
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá vývojem propagace (moderněji marketingové komunikace) značky ŠKODA v historickém kontextu. Na základě teoretických poznatků z odborné literatury, bádání a analýz dobových archiválií a vlastního výzkumu v praktické části, vyhodnocuje, které nástroje marketingové komunikace značka ŠKODA v minulosti využívala a jak je vnímána spotřebiteli. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49420
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
56727
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account