Měření spokojenosti zaměstnanců zvolené firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zaměstnanců zvolené firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šviráková, Eva
dc.contributor.author Kývala, Ladislav
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49419
dc.description.abstract Práce se zabývá tématem měření spokojenosti zaměstnanců ve výrobní firmě. Primárním cílem je provést měření ve zvolené firmě podle navržené metody a ověřit si, zda bylo měření úspěšné. V teoretické části jsou definovány obecné pojmy z oblasti personálního marketingu, a je zde také popsána motivace, pracovní motivace a její typy. Navazuje téma pracovní spokojenost a měření pracovní spokojenosti. Praktická část obsahuje představení firmy, ve které byl prováděn výzkum, realizace výzkumu a prezentaci výzkumu. Na závěr jsou na základě analýzy naměřených dat uvedena doporučení pro vedení vybrané společnosti.
dc.format 83 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost zaměstnanců cs
dc.subject měření spokojenosti cs
dc.subject motivace cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject employee satisfaction en
dc.subject satisfaction survey en
dc.subject motivation en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Měření spokojenosti zaměstnanců zvolené firmy
dc.title.alternative Measurement of Employee Satisfaction of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the topic of investigating employee satisfaction in a manufacturing company. The primary goal is to perform the survey in the selected company according to the proposed method and to verify whether the survey was successful. The theoretical part defines general concepts in the field of personnel marketing, and it also describes motivation, work motivation and its types. Follows the topic of job satisfaction and job satisfaction survey. The practical part contains the introduction of the company in which the research was carried out, the implementation of the survey and the presentation of the survey. Finally, based on the analysis of measured data, recommendations for the management of the selected company are given.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56726
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
kývala_2020_dp.pdf 3.578Mb PDF View/Open None
kývala_2020_op.pdf 397.7Kb PDF View/Open None
kývala_2020_vp.doc 140.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account