Umění v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Umění v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Kaňovský, Robert
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49415
dc.description.abstract Práce se zabývá využitím umění v reklamě se zaměřením na výtvarné umění aplikované reklamními tvůrci při tvorbě reklamního sdělení. Hlavním cílem bakalářské práce je zjiš-tění úrovně percepce uměleckého díla užitého v reklamním sdělení ze strany příjemců odlišně profesně i zájmově orientovaných v kontinuitě s genderovou i generační rozdíl-ností. V teoretické části je definován pojem umění s historickým exkurzem a definovány základní funkce umění. V oblasti reklamy je pokryta definice reklamy, shrnuta historie reklamy od počátku po současnost a jsou definovány základní cíle a funkce reklamy. Praktická část zahrnuje kvalitativní výzkum realizovaný formou polostrukturovaných rozhovorů u konkrétně zvolených participantů, jehož výsledky mohou představovat pří-nos pracovníkům v oblasti propagace směřující k daným cílovým skupinám.
dc.format 61 s. (92 664 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject umění cs
dc.subject reklama cs
dc.subject výtvarné dílo cs
dc.subject obraz cs
dc.subject renesance cs
dc.subject Mona Lisa cs
dc.subject ad en
dc.subject advertisement en
dc.subject advertising en
dc.subject art en
dc.subject artwork en
dc.subject painting en
dc.subject renaissance en
dc.subject Mona Lisa en
dc.title Umění v reklamě
dc.title.alternative Art in Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the usage of art in the advertising with the focus to the artwork applied by ad makers during creation of advertising message. The main objective of the bachelor thesis is discovering the level of perception of artwork used in advertising message from the side of recipients which are differently oriented professionally and in-terest-based in the continuity with gender and generational diversity. In the theoretical part is defined term art with the historical development and defined basic art functions. In the field of advertising is covered definition of the advertising, recapitulated history of advertising from the beginning to the present days and are defined basic objectives and functions of advertising. Practical part covers qualitative research implemented in the form of half structured interviews with specifically selected participants which results could represent benefit to workers in the field of promotion leading to the given target groups.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56722
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
kaňovský_2020_dp.pdf 2.792Mb PDF View/Open None
kaňovský_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
kaňovský_2020_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account