Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Houfková, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:11Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:11Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49410
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy má za cíl zjistit, jak efektivní byla marketingová komunikace inovační činnosti na základní škole, respektive míru spokojenosti rodičů dětí, které navštěvují Základní školu v Čáslavi, s online výukou a s komunikací školy ve specifické době způsobené pandemickou situací v naší zemi. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezení a teoretická východiska pojmů marketing, komunikace, marketingová komunikace a inovace s přesahem do oblasti školství. V praktické části práce zkoumá nakolik efektivní byla komunikace školy při implementaci inovačních aktivit. |
|
dc.format |
60 s. 69 552 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
školství
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
inovační procesy
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
non - profit organizations
|
en |
dc.subject |
innovations
|
en |
dc.subject |
innovation activity
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Innovative Activities of Primary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis entitled Marketing communication of innovative activities of primary school aims to find out how effective was marketing communication of innovative activities at primary school, respectively the level of satisfaction of parents of children attending primary school in Čáslav, with online teaching and communication of school at specific time caused by pandemic situation. in our country. The theoretical part of the bachelor's thesis is focused on the definition and theoretical basis of the concepts of marketing, communication, marketing communication and innovation with an overlap in the field of education. The practical part of the thesis examines how effective the communication of the school was in the implementation of innovation activities. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56715
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account