Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Houfková, Ivana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:11Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:11Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49410
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy má za cíl zjistit, jak efektivní byla marketingová komunikace inovační činnosti na základní škole, respektive míru spokojenosti rodičů dětí, které navštěvují Základní školu v Čáslavi, s online výukou a s komunikací školy ve specifické době způsobené pandemickou situací v naší zemi. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezení a teoretická východiska pojmů marketing, komunikace, marketingová komunikace a inovace s přesahem do oblasti školství. V praktické části práce zkoumá nakolik efektivní byla komunikace školy při implementaci inovačních aktivit.
dc.format 60 s. 69 552 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject školství cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject inovace cs
dc.subject inovační procesy cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject marketing communication en
dc.subject education en
dc.subject non - profit organizations en
dc.subject innovations en
dc.subject innovation activity en
dc.title Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy
dc.title.alternative Marketing Communication of Innovative Activities of Primary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis entitled Marketing communication of innovative activities of primary school aims to find out how effective was marketing communication of innovative activities at primary school, respectively the level of satisfaction of parents of children attending primary school in Čáslav, with online teaching and communication of school at specific time caused by pandemic situation. in our country. The theoretical part of the bachelor's thesis is focused on the definition and theoretical basis of the concepts of marketing, communication, marketing communication and innovation with an overlap in the field of education. The practical part of the thesis examines how effective the communication of the school was in the implementation of innovation activities.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56715
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
houfková_2020_dp.pdf 7.139Mb PDF View/Open None
houfková_2020_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
houfková_2020_vp.pdf 487.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account