Dětské prekoncepty o kostře člověka
Show simple item record
dc.contributor.author |
Surá, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:11Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:11Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-17 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49402
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná rigorózní práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se prekoncepty dětí předškolního věku o kostře člověka. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a te-orie, ze kterých autorka v práci vychází. V textu je věnována pozornost tomu, jak může pe-dagogika a především učitel mateřské školy na prekoncepty reagovat. V neposlední řadě se autorka věnuje analýze výzkumů k tématu. V empirické části je představený kvalitativní vý-zkum prováděný metodami interview s dětmi předškolního věku a následného pojmového mapovaní. Výzkumná zjištění jsou interpretována a zpracována do diskuze a doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
100 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prekoncepty
|
cs |
dc.subject |
dětská pojetí
|
cs |
dc.subject |
učitel mateřské školy při práci s prekoncepty
|
cs |
dc.subject |
preconceptions
|
en |
dc.subject |
children's conception
|
en |
dc.subject |
a preschool teacher working with preconcep-tions
|
en |
dc.title |
Dětské prekoncepty o kostře člověka |
|
dc.title.alternative |
Children's preconceptions about human skeleton |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůvová, Alena |
|
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented rigorous work has a theoretical-empirical character and deals with preschool children preconcepts about the human skeleton. In the theoretical part the basic terms and theories which the author based her work on are defined. In the text the attention is paid to how pedagogy and primarily the kindergarten teacher can react to preconcepts. Last but not least, the author engages in the analysis of the research on the topic. In the empirical part qualitative research conducted by the methods of interviews with preschool children and subsequent conceptual mapping is presented. Research findings are interpreted and processed into discussion and recommendations for the practice of kindergartens. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
PhDr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
56707
|
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account