Dětské prekoncepty o kostře člověka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dětské prekoncepty o kostře člověka

Show simple item record

dc.contributor.author Surá, Andrea
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:11Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:11Z
dc.date.issued 2020-02-17
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49402
dc.description.abstract Předkládaná rigorózní práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se prekoncepty dětí předškolního věku o kostře člověka. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a te-orie, ze kterých autorka v práci vychází. V textu je věnována pozornost tomu, jak může pe-dagogika a především učitel mateřské školy na prekoncepty reagovat. V neposlední řadě se autorka věnuje analýze výzkumů k tématu. V empirické části je představený kvalitativní vý-zkum prováděný metodami interview s dětmi předškolního věku a následného pojmového mapovaní. Výzkumná zjištění jsou interpretována a zpracována do diskuze a doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 100
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prekoncepty cs
dc.subject dětská pojetí cs
dc.subject učitel mateřské školy při práci s prekoncepty cs
dc.subject preconceptions en
dc.subject children's conception en
dc.subject a preschool teacher working with preconcep-tions en
dc.title Dětské prekoncepty o kostře člověka
dc.title.alternative Children's preconceptions about human skeleton
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jůvová, Alena
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The presented rigorous work has a theoretical-empirical character and deals with preschool children preconcepts about the human skeleton. In the theoretical part the basic terms and theories which the author based her work on are defined. In the text the attention is paid to how pedagogy and primarily the kindergarten teacher can react to preconcepts. Last but not least, the author engages in the analysis of the research on the topic. In the empirical part qualitative research conducted by the methods of interviews with preschool children and subsequent conceptual mapping is presented. Research findings are interpreted and processed into discussion and recommendations for the practice of kindergartens.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name PhDr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 56707
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
surá_2020_dp.pdf 2.969Mb PDF View/Open None
surá_2020_op.docx 19.69Kb Unknown View/Open None
surá_2020_op.docx 0bytes Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account