dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Hnátová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:10Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:10Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49387
|
|
dc.description.abstract |
Práce "Postoje dětí k vybraným sociálním reklamám" se zaměřuje na vybrané sociální reklamy, které se věnují problematice dětské obezity. Zjišťuje postoje adolescentů k daným spotům. Teoretická část se věnuje objasnění základních pojmů souvisejících s tématem, jako jsou ,,teorie postojů", ,,sociální reklama" nebo ,,dětská obezita". Praktická část se věnuje popisu vybraných reklam zaměřených na prevenci obezity u dětí a adolescentů. Práce čtenáře seznámí s výsledky dotazníkového šetření a s vyhodnocením jednotlivých rozhovorů s vymezenou cílovou skupinou za účelem poznání postojů dětí k reklamním spotům. |
|
dc.format |
83 s. (22070 slov). Přílohy2 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
postoje
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
obezita
|
cs |
dc.subject |
jídlo
|
cs |
dc.subject |
nezdravé stravování
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama a televize
|
cs |
dc.subject |
attitudes
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
obesity
|
en |
dc.subject |
food
|
en |
dc.subject |
unhealthy rating
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
social adverti-sing
|
en |
dc.subject |
television
|
en |
dc.title |
Postoje dětí k vybraným sociálním reklamám |
|
dc.title.alternative |
Childrens Attitude To The Selected Social Advertising |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work on theme "Attitudes of children to the selected social ads" is focused on social ads dealing with the issue of childhood obesity and investigates adolescent attitudes to the selected spots. The theoretical part of the work is dedicated to the explanation of the basic concepts related to the topic such as attitude theory, social advertising and childhood obesity. The practical part is focused on the descriptons of selected ads. The work introduces to the reader results of questionare research and evaluation of individual interviews with selected target group to capture childrens attitude to the spots. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56685
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|